Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Jag skiter (!) fullständigt i om det kommer bajs under förlossningen, samt om min pojkvän ser det. Han ska inte vara så jäkla nyfiken. Har ingen aning om jag gjorde det förra gången och ärligt talat hade jag nog inte brytt mig om jag märkte det då heller. Fast i början av min förra graviditet gick man och nojjade sig över såna obetydliga "pinsama" saker! Även om det skulle hända så är det väl inte så himla mycket äckligare än all annan vätska och slem som rinner ur en! haha
Min tarm tömde sig naturligt när värkarna hade hållt på ca 1,5 h så det blev liksom aldrig en fråga för mig inne på förlossningen. Jag trodde att det var det mest vanliga, att kroppen sköter det själv, men tydligen inte...
Urch och fy vilken hemsk känsla det måste vara. Har riktig nojja för just sånt... Måste ha ngt hemma att ta själv innan och sen ska jag be maken att SE TILL att jag får det när jag kommer in om jag nu själv "glömmer".
Vill verkligen inte....
Min mage tömde oxå sig själv innan.. Samtidigt som mina värkar började komma igång så var jag på toa flera ggr, sen under förlossningen kom det aldrig något bajs (blev dock inte heller erbjuden lavemang men det var för att det gick så fort)..
Jag var också jättenervös för just det där, men helt ärligt så brydde jag mig inte för 5 öre när jag väl låg där med krystvärkar. Så till alla er som oroar er: Försök att inte göra det :)
Oj oj oj, jag tömde ordentligt som BM sa....och jag brydde mig inte alls. Fick lavemang med första barnet men med andra gick det snabbt och det fanns ingen tid till att gå på toa överhuvudtaget.
Med sonen så bajsa ja på mig under förlossningen,,inge trevligt när man känner en odör i rummet och VET att det är en själv som gjort det...Ja sa till bm att -"Jag skiter ju ner mig" hon bara skratta och sa Ja vännen det gör du och torka och torka och torka..med detta barn ska jag ta allt vad jag kommer över för att tömma tarmarna innan!!