• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

det skall jag göra! nu loggar jag ut en stund!!

• Majblomma12

Jag ska lägga mig och vila lite. Mår pyton nu igen...

• Betty2

Hej alla!

Nu är det bara 9 kvar till 4000 hos mig. Får se om det blir i dag eller i morgon placeringen tas, men förhoppningsvis inte av en gäst den här gången.

Iors: Mår du bättre nu? Verkar inte lika illamående som igår?
    Det där med lever verkar lurigt, för jag har för mig att det står att man kan äta leverpastej (fast i "normal mängd" el ngt liknande flummigt). (Och om man kan äta leverpastej under hela graviditeten borde väl inte en enda portion levergryta vara så farligt?)
    Jag älskar leverpastej och äter det ganska ofta, hur skall jag veta om det är normal mängd eller inte? (Inte för att jag är gravid än, men man hoppas ju bli. )

Hoppas Amadea och Pandy mår bättre snart.

• Betty2

Jaha, då mådde du inte så bra som jag trodde Ior. Hoppas illamåendet inte sitter i så länge i dag.

• Majblomma12

Jag äter också mycket leverpastej, det är det som funkar bäst på mina restlesslegs, som jag tror beror på järnbrist efter mina menstruationer. Kanske det försvinner nu, då jag förhoppningsvis inte kommer blöda på läääänge.

Fia, det är bättre, men absolut inte bra.

• Pandy

leverpastej är bra att äta.. åsnan du ska äta järnrikt nu när du är gravid.
    men åsnor gillar nog bättre gräs kan jag tänka mig...

• Majblomma12

Gräs... hm, skulle man ju kunna tro, men just den här åsnan har en fablesse för lakrits och clementiner... (Åt en påse lakrits på 160 g igår, läste sen att man inte bör äta mer än 50. Hmmm....)

• Pandy

det är mycket man inte borde... lyssna till ditt förnuft istället.

• Majblomma12

Jo, men det är inte så mycket bevänt med det, här, Pandy! Förnuftet, alltså. Jag har alltid varit lite av en kärringen mot strömmen som inte brytt mig om regler och varningar. Men just nu handlar det ju inte bara om mig.

Svar på tråden Dansar med vargar!