• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Emm73

Hej på er!

FP; Huuu vilken dröm Själv hade jag bara några få konstiga drömmar under hela graviditeten. Den värsta var väl att jag glömde ge bebisen mat då den precis var född och h*n tynade bort! Huga!

Ser att ni diskuterar mat under graviditeten... Det är en hel vetenskap! Ska man hålla sig strikt till rekommendationerna får man ju gå omkring med listan i fickan och kolla varje grej man tänker stoppa i sig! Leverpastej innehåller bara en liten andel lever och är väl därför ok, medan "hel" lever ska undvikas. Angående lakrits och salmiak så har jag hört att samma gäller som för icke-gravida, dvs det kan vara farligt om man har högt blodtryck, men annars är det ok.

På tal om mat så festade vi till det i fredags... Rökt fisk och rökta räkor med vitt vin till middag och efter följande amning var det kex, OSTAR!!! och rött vin. Yammmiii!!!

Sköt om er allesammans!
    Kram

• Fröken positiv

Hej Emm!
    Jag tror också att man ska ta matrekomendationerna med en nypa salt. Efter Dokument utifrån så verkar det ju som om listan är lite godtycklig. Vår kropp har ju en viss förmåga att säga själv vad den vill ha och INTE vill ha just nu.
    Hur är livet som mamma? *längtar*

• svartaskalman

Tittar in lite snabbt å jublar " JAG SKA PÅ KRAKTRÄFF"!!!! Det ni, försök stoppa mig om ni kan

• pricken74

Java; jackan jag köpte är i en gråblå färg,,lite längre modell, figyrsydd, lite dunaktig, och en luva med vad heter det"""päls på,,superskön.

Pandy; låter jättejobbigt med såna blödningar.Jag har oxå rikklig mens när jag har det..länge sen nu, varanan gång ungefär och det forsar och kommer klumpar.Förstår att det är jobbigt.

FP; vilken hemsk mardröm,,minns att jag oxå drömde helt sjuka drömmar, bla att jag tappade bebisen, som förövrigt var jätteliten, i diskhon rakt på en kniv så huvet gick av usch helt hemskt, sen drömde jag att jag födde barnet stående och utan minsta värk,,ut kom en liten trollunge med jättemycket hår, en tjej var det oxå..den sista var ju inte så hemsk men den andra fyyy och usch.

ior; puss puss..

• Majblomma12

Åhhh...
    Just shoot me, please....

• Zeke sur

Pang!.....miss
    Pang pang!!!.....miss...miss

PANG PANG.... miss miss

Nä nu!! Nu kommer Karl Gustav

KAAABOOOOOMMMMM.....miss!!

Tyvärr Åsnis, just nu verkar du har super krafter eller ett glittrande skyddsfält runt dig ;-9

• Lehen

Mardrömmar, usch ja, det kommer jag ihåg....
    Jag fick en unge gjord av modellera, en annan gång födde jag ut en som
    var gjord av ost...Drömmarna kan ibland vara helt sjukt ologiska....

• Lehen

Tv-kväll här...Först 4400 & sen Lost....

• Carro

*tittar in*
    Får man vara med här och snacka bort lite tid?

• Majblomma12
    Zeke!!!

Välkommen Carro!
Svar på tråden Dansar med vargar!