• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan
    Sitter här och asgarvar åt era sjuka drömmar... förlåt, men det är så groteskt kul
  • Majblomma12

Hej Stintan! Hur är det?

• Hstintan

Det är bara bra! Har nyss kommit hem från jobbet. Magsäcken är full med goda rotsaker. M tittar på fotboll. Och jag är HÄR!

Själv då? Är illamåendeskovet över?

• Majblomma12

Jag har lyckats peta i mig lite varma koppen. Hoppas jag får behålla det. Känner mig skittrist, det enda jag gnäller om härinne är illamående. Men min hjärna orkar liksom inte fungera då kräkkänslor löper genom kroppen ideligen...

• Hstintan

Förstår. Själv skulle jag ligga och gråta hejdlöst bredvid toaletten med tårarna sakta glidande längs den vita emaljen. Dripp dropp, på golvet växer en pöl.

Är urusel på att spy. Blir 5 år. Hoppas att du klarar det bättre. Och gnäll på du. Det FÅR du.

• Majblomma12

Jag är ganska cool med det, men man kan ju inte bo på muggen. Karln får sig en och annan skopa, har högljutt klagat på det ojämlika i det gravida tillståndet och krävt att han ska ta några spypass i mitt ställe. Han bara garvar åt sin galna kärring...

• Hstintan

Men du kan väl lämna lite leverpastej framme över natten och bjuda på till frukost Så får du sällskap i badrummet. Ni kan ju dra in tv och dator dit in också Och fluffiga täcken

• Majblomma12
    Om du visste hur liten vår toa är så skulle du fatta varför jag viker mig dubbel härhemma just nu!
Svar på tråden Dansar med vargar!