• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

Denna tråd har i ingressen "Nya tider". Våra liv, status och skick ändras. Därför tycker jag det är självklat att man får tala om både graviditeter och barn här!! så var det klart!!

Vad som sas för ett år sedan i kraktråden kan ju inte gälla för all tid och evighet. Vi kände inte varandra, och vår förhållninssätt var ett annat då. Många gjorde sina första försök etc. Nu är vi inne på försök 6, 7, 8, och vissa är gravida, andra har redan fött. Så det är NYA TIDER som gäller! Alla samtalsämnen är alltså välkomna!

Visst håller ni med mig?

FP: Heeeeej!

• Fröken positiv

Pandy: Du vet väl att vi gillar att diskutera! Här har varit så lugnt ett tag att vi griper efter halmstrån Ingen skada skedd gumman.

Självklart är alla välkomna!

Nu ylar vargen från sovrummet att han känner sig ensam. Bäst att jag rusar dit innan Java eller LL hör hans lockrop. Man vet ju aldrig med dessa kvinnor

Gnatt alla goa människor

• Fröken positiv

Goding där är du ju! *ropar till vargen att jag kommer snart*

• Pandy

jag tror java att alla har samma åsikt.

• Fröken positiv

Vet inte hur länge jag kan hålla honom på halster

• Java

jag har precis sålt min vagn känns lite nostalgi faktiskt!! Minns så när vi köpte den. Hur jag hade den i vardagsrummet, bara för att få titta på den. Graviditeten blev så verklig. Kärleken till magen, vagnen . ja allt!

Och nu går denna Emmaljunga vidare till en annan familj. Men frågan är om den får lika mycket kärlek där!? tror inte att den betyder mer än något annat. Men för mig medförde denna vagn en obeskrivig lycka. Som under många månader innan gjorde mig påminnd av vad som väntade.

Och vackrast av allt, första gången jag la ner Hugo i den fina, fina vagn vi köpt! Många kort togs på skatten i sin nya, fina emmaljunga.

Tiden är förbi! vagnen har en annan ägare nu. Men några av er kanske förstår att man kan bli så känslig för en vagn!

• Carro

Godafton! Fler som inte hittat sängen ser jag

Java; Mamma har fortfarande kvar min gamla sittvagn, den är praktisk att ha när hon ska "frakta" tunga kassar och liknande tycker hon

• Fröken positiv

Java: Tänk på att en annan familj nu känner precis samma som du gjorde. Har samma förväntningar och drömmar. Min vagn är begangad och jag står och håller lite på den varje dag. Bara för att det hela blir lite mer verkligt då.
    Du ska se att din vagn får det bra hos sin nya familj!

Nu måste jag släcka ner och gå till sängs. Det är ju inte alla som är lediga imorgon och bara kan sitta hemma och inhalera babydoft

Så gnatt igen alla hjältar och hjältinnor

• Java

ja, den får det nog bra! Men det är en bit från hjärtat som lämnat mig!!

Jag vet precis hur man känner och tummar på vagnen innan. Samtidigt som man klappar och pratar med magen!

FP: ge vargen en STOR våt kyss fr mig

godafton Carro. Skall snart släcka ner här med!

Svar på tråden Dansar med vargar!