• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Carro

Java; Det hade jag också velat, men först får jag vänta på att bussen ska ta mig hem från jobb *suck* jag vill till sängen nuuuu!

• Java

gnatt alla

Hoppas att din buss kommer snart Carro

• Lehen

Tittar in & läser ikapp...

Nej det var inte MITT skrivbord utan det på jobbet...Jag fattar varför gubben inte fick nåt gjort i den röran....

Hej Tina & Linkan, kul att se er här igen...Ni är sååå välkomna...

Jag saknar fortfarande min gamla zynkis Lajsa & även Isop

Hoppas att ni alla har det bra, jag har kissat på stickan & den visade inget omslag än....

Ska göra detta två gånger om dagen nu tills det slår om....
    Tänk om det redan varit????

Nu ska jag gå & nana kudden, gnatt på er

• Amadea

God morgon alla mina vänner!
    För min får man diskutera vad man vill med vem man vill i den här tråden & alla är välkomna Även diskussioner om bilar

Annars så är det FREDAG i dag & Helgen är här (dansar nästan på skrivbordet )
    I morgon bitti får jag vakna i min egen säng

På måndag ska jag på date med Lajsa & Fia
    På onsdag åker jag hem igen & på torsdag har vi första föräldrargruppen

• Amadea

Sjusovare vakna nu!!!
    Jag vill ha sällskap!!
    Sova får ni göra i morgonbitti

• svartaskalman

Godmorgon! Nu är det halloween *BUuuUUuuU* Känner hur vampyren i mig vaknar.
    Men i år blir det ingen maskerad Däremot ska jag gå modell på en lokal modevisning idag å då ska jag få gå som djävul på en av ingångarna Alltid något!
    Förövrigt ser det ut att bli en lång dag med mycket väntande på hårfix å sminkning. Tur man är ledig i morgon i allafall.

Hur ser eran helg ut?
    Blir det något bus ?

Ruskiga kramar på er alla monsterdiggare!

• pricken74

Först och främst god morgon på er alla sötisar!

Ang diskussionen igår..om vad man får prata om och inte.så måste jag få säga så här.
    Som java säger så är detta en tråd om allt möjligt. Så jag tycker att man ska få prata om ALLT!
    Förstår dock vad pandy menar..men..jag tar inte illa upp om det pratas om graviditeter..fast jag är ju inte heller barnlös..det är ju dem pandy syftar på.
    Men då kanske DEM inte heller tycker det är så kul att det pratas om barn..barnen som alltså redan är födda.
    Är så fallet tycker jag att dem som tar illa upp får säga det. För detta är ju en tråd om just allt möjligt.
    Det var ju inte den förra tråden i alla fall inte från början.
    Jag förstår vad du menar pandy ..men jag tycker att man får prata om vad man vill.
    Det tyckte jag ju även då när vi pratade och så tycker jag alltså fortfarande..
    Så med andra ord..Java ja jag håller med dig.
    Men därmed inget ont till dig pandy..klart man får säga vad man tänker..

Java; förstår din separationsångest..men du har ju tydligen en riktig racer nu!! Men vad en vagn kan väcka gamla minnen..

Carro; *asg* ang din mamma som fraktar kassar i gamla sittvagnen..ursäkta att jag skrattar..men det var lite kul.

FP; japp är inhaleras det bara babydoft?lite spydoft, bajsdoft också.Men framförallt så tittas det på ett par mörkblå ögon och ett tandlöst leende..sen ett par viftande armar..om han fortsätter vifta så med dem kommer han se ut som karl-Alfred snart

Svartaskalman; jasså du är en modell kul..även om det är som djävulen..jag skulle nog få vara häxa om jag blev utvald

iors:Lite ledsen är jag allt,,,en knapp lossnade från jackan...så bra var det märket...har itne sagt nått till p..det var inte en sån knapp som dem skickade med en extra av heller...suck suck..gumman kom tillbaka nu och prata lite.

Kram på er alla och hoppas att ingen är sur på någon?
    nå java..detta inlägg var väl ändå längre än clintons memoarer

• Amadea

Jag ska inte göra någonting alls i helgen
    Det ska bli hur skönt som helst. Känns som om jag har flängt runt tillräckligt så det blir bra med en lugn helg nu
    Hoppas jag inte blir uttråkad..........

• Amadea

Sur har jag ingen tid i världen att vara
    Det är bara en massa förlorad tid!!

Synd att du tappat en knappt Pricken Var jackan dyr??
    Tycker du kan klaga för inte ska en knapp lossna så snabbt!!
    Du kanske alltid kan få en knapp för ditt klagande

Om 25 min för jag fika
    Vill inte jobba i dag, vill åka hem

• pricken74

Amadea; nope inga sura miner..finns mycket annat att lägga sin energi på..som att klaga på en jacka tex..
    nej den var inte farligt dyr..700 spänn..men jag har inte vägarna förbi iors stad dagligen..suck..men får väl ta mig dit..eller ringa..irro att den lossnat bara.

Svar på tråden Dansar med vargar!