• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Kanske du kan skicka Åsnan på uppdrag & kolla om det är möjligt att få en ny knapp, eller tror du hon spyr eller somnar på vägen till affären

Jag får se om jag blir tvungen att akut köpa ny jacka i vinter, dvs innan BF då jag kanske växt ur alla andra.

• Amadea

Wow nu kollar solen fram
    Nu längtar jag verkligen till helgen

LL: är du inte sjukskriven i dag med?? Hoho komsi komsi

• Lehen

Min man messade mig i morse & sa att jag inte behöver komma...
    Så nu ligger jag i sängen med lappen i knät

• Amadea

Tänk det händer aldrig mig att någon säger att du kan stanna hemma från jobbet i dag
    Men jag skulle bli mäkta förvånad om det hände

• Lehen

Jag får jobba en stund imorgon istället....
    Men då kan vi göra det hemifrån....Vi ska sammanställa en reklambroschyr om företaget & det kan vi fila på vid köksbordet

• Amadea

Nu drar jag snart till tåget my friends!!
    Ni får ha en underbar helg allihopa!
    Ses på måndag!

Kram A

• Pandy

jag har aldrig sagt att inte jag vill höra om andras graviditeter..

• Fröken positiv

God eftermiddag!
    #Idag har det varit en bra dag
    # Nu är det helg ända till måndag!
    #Snart ska jag och Zeke åka och handla...ostbågar.
    #Imorgon ska jag hälsa på mormor.
    #Jag har gått in i 3:e trimestern!

Livet är allt bra härligt!!!

• Sammet

Trevlig helg allihopa!!!
    *hjärtan*

• Hstintan

Hej go vänner!

Här sitter jag med färg i håret och väntar på att jag ska bli snygg igen Men nu verkar det rätt öde här, eller är du här Sammet?

Min lediga dag har bestått av sömn till kl 12 Men jag fick huvudvärk igår som fortfarande satt i och då brukar det bästa botemedlet vara just sömn. Sen förflyttade jag mig ner till soffan och kollade in väldigt många konstiga program. Stapplade sen iväg till affären för att handla lite middagsmat och där var det fullt av folk som proppade vagnar fulla med godsaker. Min korg såg väl mager ut i jämförelse. JAg vill ju också svulla massa delikatesser!!! Men några lakritsstänger blev det iallafall Väl hemma satte jag mig i soffan igen och zappade. Nu väntar jag på att hårrötterna ska ta färg och att M:s pizza blir färdigbakad. Vilken latdag va! Och jag har inte ett dugg ångest eller skuldkänslor. Trots att hemmet skriker efter omvårdnad. Men sån är jag, en riktig latoxe eller livsnjutare om man ska vara snäll och det ska man väl när det är fredag

För mig får ni gärna prata graviditeter, illamåenden och allt som hör till. Ja, även barnvagnar fast jag inte kan förstå detta intresse Jag är lycklig för er skull och inte olycklig för min, trots att barna lyser med sin frånvaro. Bara så ni vet!

Sänder en tanke och en varsam kram till Liten Leo som verkar ha det tufft med sin rygg och foglossning.

Skulle också gärna se SS som djävul Har lite svårt att tro att en sån söt tjej kan ikläda sig en sån roll med övertygelse

Svar på tråden Dansar med vargar!