• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Ior du får akta dig för att vara en fluga i samma rum som FP!! Allt som låter ska dööö!!!!

Jippiiee Stintis är åter i bebodda trakter!!

Och Sammet nu har du fel!!!!
    Underkläder är roligt att handla Kanske inte just dom vanliga vardags grejjorna men det är roligt att titta på lite finare saker!!

• Betty2

Hej! Vad kul att se att så många är tillbaka i tråden efter jul/nyår! Välkomna!
    Stintan: Jag förstår att du har kunnat läsa "ikapp" under mellandagarna för det har nog inte skrivits så där otroligt mycket sedan du åkte iväg.

Lycka till med alla bh-inköp förresten!

Ja nu börjar det bli väldigt spännande att läsa FP+Zekes inlägg. Vem vet, nästa gång ni skriver kanske h*n har kommit ut! (Eller så dröjer det flera veckor till, det är ju det som är så spännande - man vet inte alls. ) Hur är det med Amadea (du kan väl svara i morgon på jobbet ), känns det lika nära för dig?

Kan även meddela att det börjar närma sig en ny placering! 6 kvar till 5100. Nu hoppas jag att jag (genom alla mina små "tips") har lyckats bryta "gäst-trenden" som var innan 5000.

• Zeke sur

Det var väldigt vad du har många besökare då Fia?!?!

Det är ju inte alls längesedan jag vann en dyktripp ju!!!

Ska göra ett försök om en liten stund då!!

• Grisen81

zeke sur. libero var bra blöjor att börja med.. men willys blöjor är bäst! men jag vet inte om de har blöjor för nyfödda.. köp libero 2-4 kg i början.

• Hstintan

Hej go vänner!
    Roligt att se så många och långa inlägg igen

FP och vargis: Vad fantastiskt ändå att ni snart ska möta er lill*! Det känns ju som om det var nyss som vi åkte Djurgårdsfärjan till Slussen Och då var ju ni nypollinerade

Iors: inte en chans att jag fick prova Sims. Det var hård konkurrens bland mina syster- och brorsbarn. De satt halva nätterna och garvade högt när de lyckats ha ihjäl någon (genom att exempelvis bygga en simbassäng utan stege upp så den gick för att bada inte kom upp igen... vilka mordiska släktingar jag har) Sen har jag nästan lovat mig själv att tillbringa mindre tid framför datorn i år. Ska istället fixa lite här hemma, handarbeta, måla och FAKTISKT börja träna på Friskis. Ett gympapass per vecka samt minst ett styrkepass Försöka kan man ju.

Sammet: lycka till med bh:n. Det verkar ju vara en djungel det där. Som tur är (?) behöver jag inte använda någon själv. Det skulle vara en magupphållare då

Fia2: ska satsa på att dra hem en fin placering. Men hur många besök har du egentligen?! Riktigt poppis! Fast det förstår jag ju Hur går det med ansökningarna då? Har du hört något mer?

Pandy: gillar att läsa dina rapporter om dig och dina söner Du måste ha världens ork. Imponerande. Och sen viktnedgång till på köpet.

Middagen med vännerna igår var utmärkt. Suverän mat: bergtungafilé och hummer i dragonsås, med kronärtskocksgelé och en potatispuré till det. Sen en suverän parfaît med havtornssås och rostade pistagenötter. Och en halv flaska vin Smakar det så kostar det. Nu får jag väl äta nudlar resten av månaden.

• Grisen81

Hstintan: ork ja... jag insåg att jag inte kunde känna efter så mycket..bara att köra på!! men ibland går bara luften ur mig! nu för tiden har jag svårt att somna för kroppen är så uppe i varv hela tiden att den inte fattar att nu ska den sova.. sen när man väl lyckas somna vaknar en av tvillingarna, typiskt!!

vi hade dop i går..så nu är de dopade
    gick jätte bra! de var så snälla i kyrkan med skjorta och slips
    sen fick vi så fina presenter! och dop kaffet var lyckat! vi hade hyrt en ungdoms gård här i närheten och bjöd på smörgåstårta och kaffe och bullar och kakor.

sen fick vi bilen såld idag!! bilen, även kallad "paddan" är för liten för oss nu.. tog ett tag att sälja den..lite sorgligt faktiskt..min första bil...snyft!!!

• Fröken positiv

Grisen: Tack för tipset! Alla tips mottades tacksam av dessa blåbär i bebisbranchen.

Hstintan: Ibland kan en kvälls frosseri vara värd en månad på nudlar (som också är gott!)

Nu är jag klar med alla kursförberedelser och det känns såååå skönt. Zeke dammsuger och jag ska packa ner alla tomtar.

*Sjunger* "Nu är glada julen slut, slut, slut. Julegranen kastas ut, ut, ut. Men till nästa år igen. Kommer han vår gamle vän. För det har han lovat!"

• Sammet

Tack för alla BH-tips!
    Det blev en skaplig som jag väl kan ha ett tag.
    Det var svårt att hitta rätt omkrets till min kupa... det gick inte. Så idag har jag känt mig väldigt smal med världens bomber... fast det inte är riktigt så verkligheten ser ut...
    Men att prova BH är ett svettjobb, jag börjar svettas bara jag går in i affären där jag ska leta BH. Och så är jag jätteorolig att någon ska rycka upp provrums (höll på att skriva provRÖRS )-dörren när jag står där och sväller och svettas...

Sen är det svååårt att hitta en ENKEL BH utan krusiduller eller spets på, eller bara väldigt lite krusiduller på.
    Och när jag väl gör det så är MIN storlek (om den finns överhuvud taget) SLUT!!!!!.....

Som en liten parentes...: finns det bara amningsBH UTAN byglar???... kollade lite smått på dem O YEAH, de är väldigt enkla

• Grisen81

sammet: det är skönt med bh utan byglar när man är gravid för magen sitter ju så långt upp, samma sak när man ammar.. brösten kan vara lite ömma och svullna.. har inte sett såna bh,ar med bygel...

jag använder fortfarande en amnings bh..tycker den är så skön!!! kanske inte tar den som nummer 1 när man ska på fest, men hemma är den skön.

• Sammet

Hmmm, jag får väl prova en sån nästa gång. Men såna BHar ger mig en gigantisk tutt mitt på...well, well, det får jag väl stå ut med då.

Svar på tråden Dansar med vargar!