• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Sorry Zeke, den här gången var du lite för tidig... Men jag är glad ändå för det blev min Iris-vän Annelie som tog placeringen, och inte någon gäst. Får se vad hon vill ha i pris, tror inte att hon är lika tokig i dykturer som du. Jag trodde inte att jag hade många besökare förresten, speciellt inte nu när jag inte hänger här lika mkt som när jag var arbetslös. Men det är klart, en hel del gäster per dag är det nog.

Stintan: Jag har inte hört mer efter intervjun i veckan, men det är inte kört än. Om jag förstod rätt skulle jag få veta i slutet av den kommande veckan eller möjligtvis veckan därpå om jag har "gått vidare". Och gör jag inte det den här gången så hoppas jag att jag har chans snart igen. (Det är via ett bemanningsföretag, och de verkade nöjda så jag hoppas att de använder mig som kandidat för uppdrag även i framtiden - om det inte blir jag som får det uppdraget som är aktuellt just nu.)
    Vad gott det låter med gårdagens mat. Vi har varit iväg på middag både i går och i dag och ätit jättegott (hemma hos folk alltså, inte på restaurang). Man får passa på när man blir bjuden.

Grisen: Vad kul att kultingarna är dopade nu. Och att allt gick bra i kyrkan, bra med snälla pojkar.

• Emm73

Hej alla vänner och god fortsättning!!!

Ser att det varit ganska lugnt i tråden över jul, hoppas det betyder att alla har haft fullt upp med att fira jul och göra så lite som möjligt

Vi hade en bra jul/nyår, men det blev lite onödigt mycket hit och dit. Vi märkte att M blev lite stressad av alla nya platser och nya människor. Sovplatserna begränsade vi iaf till två, hos farmor och farfar och hos mormor. M har också blivit dopad vi passade på att stöka undan dopet då alla berörda var samlade. Vi hade bara en liten tillställning hemma hos min mamma och M var klädd i en 70 år gammal dopkolt som hennes farmorsmor har sytt. Vi kom hem igen i måndags.

M har lite svårt att somna in på kvällarna, men sedan hon väl somnat så har nätterna nu blivit bättre och längre. Ett par nätter den senaste veckan har hon sovit 8 timmar på raken!!! Fö har vi nya programpunkter i vardagen, om ett par veckor ska vi börja på babymassage-kurs och från början av februari blir det babysim.

Såg att ni diskuterat blöjor. Mitt tips är Coop Forums, de är jättebra och mycket billigare än de mera välkända märkena Vi har precis flyttat upp från midi till maxi och båda storlekarna funkar suveränt! Har inte provat Willys så där kan jag inte jämföra. Under mini-perioden använde vi Libero och Pampers, och olyckor skedde ofta...

Kram på er alla

• Zeke sur

Antar att olyckor är ofrån kommligt men man vill ju minnimera dom samtidigt som man håller kostnaderna ner och trivseln uppe!!

En ekvation som jag antar är svår att få till att gå ut exakt?!
    Memen tacksam fölr tipps!!

Natti natti världen!!

• Java

ser att tråden vaknat upp från jul- och nyårsdvalan

Själva har vi varit hos Hugos mormor & morfar ett par dagar!! MIn mamma är helt sjukt kär i sonen!! hon kan knappt släppa honom!! och hon pussar konstant de tjocka kinderna!! men det är så underbart att se!

Puss, kram och gnatt

• Java

zeke: blöjorna....du låter som min man!!!!!

Att gå efter vikt funkar bra! vi kör pampers och Libero. Sista tiden mest Libero faktiskt. Tycker dom är kanon!! så jag lägger min rekommendation på dom. Testade Lidels billighetsmärke, men tyckte inte så mkt om dom.

Åååå du är såååå söte vargen!

BM på förlossningen berättade en annan söt historia från RL om en pappa som fixat blöjor till mamma och bebi skulle komma hem. "javisst, sa han på frågan, jag har fixat 7 st, så det räcker första veckan"...

• Amadea

God morgon!
    Nu är man på jobbet igen.............
    Får se hur länge jag blir kvar i dag.

Vi stod i affären förran veckan & undrade just över blöjor...
    Vi köpte ett paket Pampers & ett Libero för typ nyfödda. Så nu ska det snart testas

Annars så hade mitt blodtryck ökat igen så jag fick en ny tid hos BM i morgon fär att de vill hålla kolla på mitt blodtryck.

• Amadea

Va sjutton!!!
    VAr är alla. Nu är det ju som vanligt igen & vi ska vara här

• Majblomma12

Jag är här - men måste logga ur nu, för jag ska på stan innan jobbet. Ha en bra dag. Kram

• Grisen81

tänk vad olika man kan tycka.. coop forums blöjor gillade inte jag.. de kunde bara ta ett par skvättar sen var den full.. willys har faktiskt fått bäst i test de är billiga oxå.
    89:- för 70 st.
    blöjsnack!!!he he..

java: tyckte inte heller om Lidels.. de var så stela och hårda.

Det låter som det är jag som använder blöjorna

Svar på tråden Dansar med vargar!