Hej! Har också hittat hit.

Kattis: Stackars Milo! Hoppas han slipper antibiotika igen för magen.
Anna Panna: Vad skönt att ni får göra Mucg snart.
Nu har jag pratat med vår läkare i Lund om Angelica. Han vill avvakta lite till och se om det behövs en op eller inte. A verkar inte ha så ont för tillfället, men hon har haft två njurbäckeninflammationer på några månader. Senaste var för tre veckor sedan.
Får hon en infektion till sätter de in profylax igen. Han ville att hon ska göra en Mag3-röntgen (tror det är detsamma som Mucg) igen. Det är ett år sedan hon gjorde en sist. Att hon får många infektioner är en anledning till att hon ska op, sa han. Så vi får se hur det går framöver.
Vi ska mäta hur mycket och hur ofta A dricker och kissar under två dygn. Därefter ska vi få träffa en uroterapeut. Det kan vara så att hon inte tömmer blåsan helt och att det därför kan växa bakterier där. Jag märker nu när jag försöker få henne torr att hon kissar varje timme, oftast märker hon inte att det kommer. Man frågar henne om hon behöver gå på pottan. Nej, säger hon. Någon minut senare har hon kissat ner sig. Hon är jämt törstig. Dricker ett par tre glas i ett svep. Får hon inte dricka direkt när hon säger till så springer hon och tjatar tills man ger henne. Det behöver inte betyda något, men det är bra att de kollar.
Kram tillbax!