Kattis: Vad skönt att Milo är bättre!
Annen: Jag önskar att jag kunde säga att jag kunde säga att det här är varför hon har ont och gör så här så blir det bättre. Jag vet bara att vi bar A mycket, jag hade henne i baby björnsele på dagarna, jag la henne på fårskinn i vagnen, bäddade mjukt med dubbla madrasser, mjuka kuddar under ryggen i spjälsängen så hon halvsatt nästan. När hon satt i famnen ändrade hon ställning själv tills hon hittade någon som var bäst.
Det är jobbigt när de själva inte kan säga var det gör ont och hur de vill ha det. Men sen samtidigt när de kan säga var de har ont är det ingen som tror dem ändå.

Ligg på läkarna, så här ska ni inte behöva ha det. Har hon någon gång visat att hon har ont hos läkarna? Be annars att ni får bli inlagda något dygn där de kan se hur hon reagerar när hon ska sova, så de får se det med egna ögon.
På Angelica kom smärtan periodvis. Hon sov bra och somnade i sängen och vagnen själv. Sen en dag så ville hon bara bli buren, ville inte sova själv osv. Det pågick några veckor ca sen hade hon ett bättre period ett tag, innan det blev sämre igen. Men som sagt när hon var runt året blev allt bättre.