• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • idupur

Hej hej,

Får man haka på här? Jag har fått en liten tös som nu är 2 1/2 månad och går hemma och är mammaledig. Jag är gärna på en fika imorgon om även fd gravidisar är välkomna! (=

• Emily02
    idupur skrev 2010-05-01 12:54:59 följande:
    Hej hej,Får man haka på här? Jag har fått en liten tös som nu är 2 1/2 månad och går hemma och är mammaledig. Jag är gärna på en fika imorgon om även fd gravidisar är välkomna! (=
    klart att du ska komma! ju fler desto trevligare tycker jag..
  • sannax02
    Emily02 skrev 2010-05-01 20:48:58 följande:
    klart att du ska komma! ju fler desto trevligare tycker jag..
    Ja det är klart!

Trevligt! Antar att vi känner igen varandra på magarna (och Idupur på en ny bebis), eller behöver vi fler kännetecken än så?

Vi som kommer är alltså:
    EnAnka
    Zelinra
    Emily02
    Idupur
    sannax02

(...och ev. fler som hinner ansluta sig)
    Ses imorron! :)
  • idupur

Jätteroligt! Då ses vi om ett tag, hoppas det underbara vädret håller i sig (=

• idupur

Tack tjejer för senast, det var jätteroligt att träffas!

• Emily02
    idupur skrev 2010-05-03 21:34:39 följande:
    Tack själv! Vi får göra om det snart igen och hoppas på ett lika underbart väder..
  • sannax02
    idupur skrev 2010-05-03 21:34:39 följande:
    Ja tack själv! Det var trevligt! Hoppas vi får se mer av Daisy nästa gång också :)
  • Zelinra

Tyckte också att det var väldigt trevligt att träffas och prata av sig lite. Jag gör gärna det fler gånger.

Jag var på RUL i måndags. Allt såg bra ut och den röjde runt i min mage. Har fortfarande inte känt någonting dock.

• EnAnka
    Zelinra skrev 2010-05-05 20:46:00 följande:
    Tyckte också att det var väldigt trevligt att träffas och prata av sig lite. Jag gör gärna det fler gånger. Jag var på RUL i måndags. Allt såg bra ut och den röjde runt i min mage. Har fortfarande inte känt någonting dock.
    Ja det var jättetrevligt!

Härligt att höra att allt såg bra ut! Tänkte faktiskt på ditt UL idag och hoppades att allt hade gått bra så det var roligt att höra!

Här har all energi försvunnit från kroppen de senaste dagarna känner jag - helt slut! Hoppas det vänder men känner att chanserna inte är så stora för det. Har en månad till tentan så får hoppas att jag kan samla ihop all den energi jag har kvar så det blir klart!

Efter det är det ju bara två veckor kvar. Det börjar pirra lite nu!
  • Zelinra
    EnAnka skrev 2010-05-05 21:13:36 följande:
    Ja det var jättetrevligt! Härligt att höra att allt såg bra ut! Tänkte faktiskt på ditt UL idag och hoppades att allt hade gått bra så det var roligt att höra! Här har all energi försvunnit från kroppen de senaste dagarna känner jag - helt slut! Hoppas det vänder men känner att chanserna inte är så stora för det. Har en månad till tentan så får hoppas att jag kan samla ihop all den energi jag har kvar så det blir klart! Efter det är det ju bara två veckor kvar. Det börjar pirra lite nu!
    Tack för omtanken. Jag hoppas du blir piggare så du orkar plugga till tentan, det ska nog gå bra ska du se. Är det salstenta eller hemtenta?
Svar på tråden gravida i linköping?! :)