• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Zelinra

Jag kan också på söndag klockan 15.

• EnAnka

Tjoho! Då tkr jag vi kör på det så det faktiskt blir av! Jag som är tämligen nyinflyttad kan ju då inte nämna ett enda café i Linköping. Någon som har ett förslag på trevligt ställe?

• sannax02
    EnAnka skrev 2010-04-29 00:26:07 följande:
    Tjoho! Då tkr jag vi kör på det så det faktiskt blir av! Jag som är tämligen nyinflyttad kan ju då inte nämna ett enda café i Linköping. Någon som har ett förslag på trevligt ställe?
    Äntligen! Söndag kl.15. Vad säger ni om Tropikhuset i Trädgårdsföreningen eller kanske Fräcka Fröken på Ågatan? :) Många andra ställen (förutom kedjorna) verkar ha stängt på söndagar.
  • EnAnka
    sannax02 skrev 2010-04-29 12:55:40 följande:
    Äntligen! Söndag kl.15. Vad säger ni om Tropikhuset i Trädgårdsföreningen eller kanske Fräcka Fröken på Ågatan? :) Många andra ställen (förutom kedjorna) verkar ha stängt på söndagar.
    Jag hittar både till trädgårdsföreningen och Ågatan så för mig spelar det ingen roll eftersom jag inte varit på något av ställena:)
  • lolca

Jag kan inte på söndag, tyvärr.. Vi är borta under dagen. Min mor och far ska bjuda hela familjen på lunch!

Men, det kanske blir fler fikatillfällen?! Hoppas jag!!

Hoppas ni får trevligt!

• Zelinra

vi kan väl ta trädgårdsföreningen. är det fint väder kan vi ju sitta ute, mysigare där än ågatan.

• sannax02
    Zelinra skrev 2010-04-29 23:19:44 följande:
    vi kan väl ta trädgårdsföreningen. är det fint väder kan vi ju sitta ute, mysigare där än ågatan.
    Det låter bra! Tropikhuset kl. 15 på söndag. Vilka kommer?
  • EnAnka
    sannax02 skrev 2010-04-30 13:48:59 följande:
    Jag kommer! Det blir trevligt.:)
  • Zelinra
    sannax02 skrev 2010-04-30 13:48:59 följande:
    Jag kommer.
Svar på tråden gravida i linköping?! :)