• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • sannax02
    EnAnka skrev 2010-04-25 15:07:39 följande:
    Hallå! Tycker det har dött lite här - jättetråkigt ju! Nu tycker jag vi får fixa en tid för fika för det vore ju så tråkigt om det inte blir av! Här kommer några förslag på tider nästa vecka som jag kan på: Måndag - Hela dagen Torsdag - Hela dagen Söndag - Hela dagen Vad säger ni? Några som passar? Om vi får ihop en 4-5 st kan vi väl köra oavsett om inte precis alla kan så kan vi ju ha fler gånger!
    Hej!

Vad bra att någon försöker dra ihop till fika igen! Jag jobbar heldag på torsdag och kan inte förrän efter 17 (eller när som helst på söndagen) men annars kommer jag gärna en annan vecka. :)
  • EnAnka
    lolca skrev 2010-04-25 15:10:32 följande:
    Hello Jag kan fika om det sker på eftermiddagar! tisdag, onsdag och torsdag under nästa vecka kan jag efter klockan 15.
    Förstod inte riktigt om det innefattar att du kan helger och det bara är under veckan du pratar om? I så fall verkar det ju vara mång som kan på söndag och det är det även lite tid så folk kan hinna med ochh så vi hinner planera.
  • Kithara

Hej där, har varit lite borta iom. flytt och självklart fungerade inte internet alls. Har tillfälligt just nu så vi får se om jag försvinner igen, hehe =)

Vad ska ni göra på valborg, blir det någon brasa? =)

• Honey1982
    mia567 skrev 2010-04-26 16:49:11 följande:
    Hej!Far jag vara med er?Jag bor inte i Linköping nu, men är född och uppvuxen straxt utanför Linköping. I juli flyttar vi "hem" till Linköping igen om allt gar enligt planerna, letar lägenhet för fullt. Har ett barn som är 15 manader nu och andra är beräknat till slutet av september/början av oktober (förstar inte riktigt hur min läkare har räknat, maste fraga nästa gang). Vart i Linköping bor ni?
    Välkommen!

Jag bor heller inte i Linköping ännu men flyttar till Vikingstad i slutet av maj.
    Här blir det inget Valborgsfirande, bara flyttpackning och ev omtapetsering av sonens rum. Har några intensiva veckor kvar men sen är det klart, längtar så! 
    ♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Emily02
    Kithara skrev 2010-04-27 11:44:24 följande:
    Hej där, har varit lite borta iom. flytt och självklart fungerade inte internet alls. Har tillfälligt just nu så vi får se om jag försvinner igen, hehe =)Vad ska ni göra på valborg, blir det någon brasa? =)
    Ingen aning om vad man ska göra på Valborg. Vi har aldrig varit kvar här i Linköping under Valborg så jag vet inte vart det finns några "bra" brasor..

Någon som har något tips?
  • sannax02

Vi brukar gå ned till Stångån en sväng eftersom vi bor i närheten. Fint med brasan mitt i vattnet tycker jag! I övrigt brukar det inte bli så mycket firande men det hör ju till att man står och fryser en stund till "Vintern rasat" :)

En fika på söndag skulle funka för mig.

• EnAnka

På valborg blir det nog diverse studentkörer och picknick under dagen och sedan letar vi nog rätt på någon brasa på kvällen!

Ska vi slå till med en fika på söndag kl. 15.00 kanske då?

• mia567

Är det nagon här som bor/har bott i Haninge? Har fatt syn pa en lägenhet i det omradet som verkar trevlig, och med fa intresseanmälningar. Sa trots att jag bott i Linköping större delen av mitt liv sa vet jag ingenting om den stadsdelen.

• Emily02
    EnAnka skrev 2010-04-28 10:33:42 följande:
    På valborg blir det nog diverse studentkörer och picknick under dagen och sedan letar vi nog rätt på någon brasa på kvällen! Ska vi slå till med en fika på söndag kl. 15.00 kanske då?
    En fika på söndag kl 15 låter jättebra!
Svar på tråden gravida i linköping?! :)