gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Ja du är så välkommen så!
Hej där, har varit lite borta iom. flytt och självklart fungerade inte internet alls. Har tillfälligt just nu så vi får se om jag försvinner igen, hehe =)
Vad ska ni göra på valborg, blir det någon brasa? =)
Vi brukar gå ned till Stångån en sväng eftersom vi bor i närheten. Fint med brasan mitt i vattnet tycker jag! I övrigt brukar det inte bli så mycket firande men det hör ju till att man står och fryser en stund till "Vintern rasat" :)
En fika på söndag skulle funka för mig.
På valborg blir det nog diverse studentkörer och picknick under dagen och sedan letar vi nog rätt på någon brasa på kvällen!
Ska vi slå till med en fika på söndag kl. 15.00 kanske då?
Är det nagon här som bor/har bott i Haninge? Har fatt syn pa en lägenhet i det omradet som verkar trevlig, och med fa intresseanmälningar. Sa trots att jag bott i Linköping större delen av mitt liv sa vet jag ingenting om den stadsdelen.