gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Rapport: Bebisen är fixerad! Tjoho! Känns toppenbra såklart. Skönt att höra att vändningsförsöket gick bra och hoppas det håller i sig.
Den 26e har tenta-p börjat så schemat är väldigt flexibelt såklart. Det bör således inte vara några problem med lunch då!
Fika den 26:e skulle funka för mig om det blir mot eftermiddagen säg vid 15.30-tiden..annars jobbar jag.
det är mycket av den varan nu tyvärr. mycket på jobbet och mycket i skolan..det är ju nu man borde gå ner i tid och varv men det har varit dubbelt av allt.
sommaren gör sig påmind i form av värme, grönska och fågelkvitter och det är ju då vi ska ha bebis - jag har inte motivation eller lust till jobb och studier känner jag.
skönt att era bebisar fixerat sig!!
Jag jobbar och sen har jag yoga fram till klockan 17 på onsdagar. Efter det kan jag fika, annars fungerar alla andra dagar i veckan.
Jag kan nog vilken dag som helst fr o m nästa vecka! Kanske inte måndag... Vad sägs om torsdag då?
Jag kan på måndag eller tisdag i nästa vecka. Sen jobbar sambon och sonen är ledig en vecka innan han börjar på dagis. Han är inte i fikaåldern så det vore bäst om han kunde vara hemma med pappa under tiden.
Jag kan både måndag, tisdag och torsdag nästa vecka! :) Jag jobbar men kan smita från jobbet efter klockan 14.
Då verkar ju tisdag vara ett rimligt förslag. Vad sägs om 14.30?
Tisdag 14.30 blir kanon. Vart ska vi ses?
Vi som kan komma:
*Honey1982