• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • lolca
    Honey1982 skrev 2010-05-17 20:22:25 följande:
    Tisdag 14.30 blir kanon. Vart ska vi ses? Vi som kan komma: *Honey1982
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    lolca

Ja, var ska vi ses?
    Vid statyn Folke Filbyter vid Stora torget?
  • EnAnka
    Fika, tisdag 25/5, 14.30
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    *lolca
    *EnAnka

Vad sägs om att vi bestämmer ett ställe att fika på och så ses vi där? Känns lite onödigt att träffas på ett ställe och sedan börja leta. Iofs vet inte jag vad Folk Filbyter är för något så det kanske är ett fikaställe:P Jag kan heller inga andra fikaställen i princip så känner inte att jag kan bidra med så mycket där!:) Jag kan det på Berget men där finns väl sällan några större bord eller?
  • Emily02
    EnAnka skrev 2010-05-17 22:24:33 följande:
    Fika, tisdag 25/5, 14.30Vi som kan komma:*Honey1982*lolca*EnAnkaVad sägs om att vi bestämmer ett ställe att fika på och så ses vi där? Känns lite onödigt att träffas på ett ställe och sedan börja leta. Iofs vet inte jag vad Folk Filbyter är för något så det kanske är ett fikaställe:P Jag kan heller inga andra fikaställen i princip så känner inte att jag kan bidra med så mycket där!:) Jag kan det på Berget men där finns väl sällan några större bord eller?
    Oh vilken bra anledning till att ta lite paus i studierna på tisdag :)

Är inte heller så bra på fikaställen här i stan men jag gillar Stevies på Ågatan bredvid bion, lite lättare mat och lite fika blandat.. Fräcka Fröken gillar jag i Norrköping men har inte varit in på här i stan än. Gyllene och Linden (tror jag den heter) är klassiska fika/konditori ställen. Hälsofreak har jag varit på en gång..lättare mat och nyttigare fika..

Folke Filbyter är den stora statyn på Stortorget..

Fika, tisdag 25/5, 14.30
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    *lolca
    *EnAnka
    *Emily02
  • sannax02
    Emily02 skrev 2010-05-18 08:26:51 följande:
    Oh vilken bra anledning till att ta lite paus i studierna på tisdag :) Är inte heller så bra på fikaställen här i stan men jag gillar Stevies på Ågatan bredvid bion, lite lättare mat och lite fika blandat.. Fräcka Fröken gillar jag i Norrköping men har inte varit in på här i stan än. Gyllene och Linden (tror jag den heter) är klassiska fika/konditori ställen. Hälsofreak har jag varit på en gång..lättare mat och nyttigare fika.. Folke Filbyter är den stora statyn på Stortorget..
    Jag kan också på tisdag :) !

Är det soligt och fint nästa vecka kanske vi kan hitta någonstans att sitta ute? Annars  ligger Santinis nära Filbyter och vad jag minns är det rätt ok där.

Fika, tisdag 25/5, 14.30
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    *lolca
    *EnAnka
    *Emily02
    *sannax02
  • lolca
    sannax02 skrev 2010-05-18 16:33:38 följande:
    Jag kan också på tisdag :) ! Är det soligt och fint nästa vecka kanske vi kan hitta någonstans att sitta ute? Annars  ligger Santinis nära Filbyter och vad jag minns är det rätt ok där. Fika, tisdag 25/5, 14.30 Vi som kan komma: *Honey1982 *lolca *EnAnka *Emily02 *sannax02
    Santinis är rätt trevligt, annars skulle jag gärna prova fräcka frökens. Där har jag inte varit än tyvärr!

Man kan ju hoppas på att vädret håller i sig och att det blir lagom varmt och soligt!
  • EnAnka

Jag vet som sagt inga ställen men tycker att möjlighet att sitta utomhus känns bra! Tropikhuset var ju väldigt trevligt, men det kan ju vara bra att variera sig lite:)

• idupur

Jag kommer också gärna med på tisdag! Fräcka fröken tycker jag är väldigt bra (=

Fika, tisdag 25/5, 14.30
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    *lolca
    *EnAnka
    *Emily02
    *sannax02
    *idupur

• EnAnka

Ska vi säga Fräcka fröken då? Det blir nog toppen!

Fika, tisdag 25/5, 14.30

Vi som kan komma:
    *Honey1982
    *lolca
    *EnAnka
    *Emily02
    *sannax02
    *idupur

• sannax02
    EnAnka skrev 2010-05-19 09:48:37 följande:
    Ska vi säga Fräcka fröken då? Det blir nog toppen! Fika, tisdag 25/5, 14.30 Vi som kan komma: *Honey1982 *lolca *EnAnka *Emily02 *sannax02 *idupur
    Det blir perfekt! Försten dit får hitta ett bord så vi ryms :)
  • Honey1982

Hur hittar man till Fräcka Fröken? Hoppas helgen och nästa vecka blir härligt varma också, det vore skönt med lite fint väder nu 

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
Svar på tråden gravida i linköping?! :)