• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Honey1982

Jag har precis fått nytt jobb över sommaren och börjar redan på måndag. Jag ska jobba skift och just nästa vecka ska jag jobba eftermiddag/kväll så nu kan jag inte fika den här gången heller . Hoppas det blir av snart igen!

Imorgon får vi nycklarna till vårt hus så då börjar inflyttningen!

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • sannax02
    Honey1982 skrev 2010-05-20 13:47:35 följande:
    Jag har precis fått nytt jobb över sommaren och börjar redan på måndag. Jag ska jobba skift och just nästa vecka ska jag jobba eftermiddag/kväll så nu kan jag inte fika den här gången heller . Hoppas det blir av snart igen! Imorgon får vi nycklarna till vårt hus så då börjar inflyttningen!
    Grattis till jobbet men synd att du inte kan fika :) Det blir säkert fika snart igen. Lycka till med flytten!
  • Agnes83

Hej!
    Får jag med hoppa in och vara med här?
    Ska ha mitt andra barn nu i November, är i V.16 nu.. Har en son född -03 och själv är jag född -83.
    Lever ensam med min son och kommer bli ensam med den här bebisen också vilket inte känns så roligt ovar planerat så, men jag försöker tänka positivt!
    Är sjukskriven pga. foglossning nu så jag går hemma hela dagarna och har allmänt tråkigt, vore skoj att träffa lite andra blivande mammor.
    Kram på er!

• lolca
    Agnes83 skrev 2010-05-20 19:07:50 följande:
    Hej! Får jag med hoppa in och vara med här? Ska ha mitt andra barn nu i November, är i V.16 nu.. Har en son född -03 och själv är jag född -83. Lever ensam med min son och kommer bli ensam med den här bebisen också vilket inte känns så roligt ovar planerat så, men jag försöker tänka positivt! Är sjukskriven pga. foglossning nu så jag går hemma hela dagarna och har allmänt tråkigt, vore skoj att träffa lite andra blivande mammor. Kram på er!
    Välkommen till tråden!
    Vi ska gå och fika på tisdag den 25 maj klockan 14.30. Fiket blir Fräcka frökens!
    Om du vill följa med är du välkommen!
  • EnAnka

Hejsan!

Hoppas alla som ska med imorgon är laddade nu!=) Har idag pysslat lite med bebissaker och ska skriva en inköpslista. Tänkte plugga först och tänkte att jag ju kan skriva en lista som belöning när jag har gjort en del! Jag har idag 4 veckor kvar till BF. Konstigt nog känns det inte särskilt nära än, men det kommer nog snart.

Nämnde även att det skulle bli fika av för två på föräldragruppen som blev lite sugna på att följa med tror jag. Tänkte jag kunde slänga iväg ett mail till dem och berätta var det blir av, vad tror ni?

Hoppas ni har det bra med magarna!

• lolca

Vi ses i morgon allihop på Fräcka frökens! :) Ska bli roligt!!

• EnAnka

Hej,
    Vet ej om någon hinner läsa här men jag känner mig inte i form efter en dålig natts sömn och har även fått spontanbesök från svåger här. Känner därför inte att jag hänger på idag, men hoppas på att få ses någon gång framöver i stället!

• idupur

Hej hej, hoppas ni hade det trevligt på fikat. Som ni märkte dök inte jag o Daisy upp, är helt slut efter helgen och är förkylda bägge två. Vi hade Daisys namngivning i söndags och besök av Alex familj från England. Jätteroligt och helt underbart, men slitsamt (=

• Emily02
    idupur skrev 2010-05-25 19:39:00 följande:
    Hej hej, hoppas ni hade det trevligt på fikat. Som ni märkte dök inte jag o Daisy upp, är helt slut efter helgen och är förkylda bägge två. Vi hade Daisys namngivning i söndags och besök av Alex familj från England. Jätteroligt och helt underbart, men slitsamt (=
    Hej!

Det blir ju fler fikor men det var trevligt. Vad roligt att hans familj varit över och hoppas att ni hade en jättefin namngivningsdag :)
  • idupur
    Emily02 skrev 2010-05-26 17:15:24 följande:
    Hej!Det blir ju fler fikor men det var trevligt. Vad roligt att hans familj varit över och hoppas att ni hade en jättefin namngivningsdag :)

Tack! Allting gick jättebra och det var himla skoj. Jättefin ceremoni med fina texter och musik av kära vänner och familj. Om det är någon av er som har tänkt ordna något liknande när era små tittar ut kan jag tipsa om Khalil Gibrans "Om Barnen", om man gillar vackra texter är den en favorit (=

Hur går det förresten för er? Inte så långt kvar för vissa av er nu va?

Daisy är nu strax över 3 månader och växer så det knakar, mer på bredden än på längden. Lite krångligt att hålla rent och torrt i alla veck men helt underbart när man vaknar på nätterna av att hon ligger och gnäller/skriker men skiner upp i världens vackraste leende när man tar upp henne. Hon skrattade för första gången den här veckan!

Svar på tråden gravida i linköping?! :)