• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Mumsmaräng: Det är väldigt skönt att vara i samma stad när något händer då man gärna vill kunna vara till hands fort.

Det är väldigt många som inte har skrivit på länge. Hoppas allt gått bra för dem!

Idag var vi ute och gick med hundarna och Lina ca 4 km. Gud vad skönt det var att komma ut och orka röra på sig efter magsjukan.

Fika nästa helg. Får hålla det lite öppet då det varit så mycket den senaste tiden. Men orkar jag hänger jag gärna på!

Sambon har varit nere i tyskland nu och köpt öl med min låtsatsfar. De kommer hem inatt. Skönt att det har gått bra för dem att åka iallafall.

• MumsMaräng

Sömn? Varför det? När man kan sitta upp sedan fyra och lägga ett helt hopplöst pussel med 2000 bitar, där trycket åldrats och nu bara består av grön/blånyanser.

Hur som haver så fick Mamma komma hem igår, så det var ju jätteskönt.

Nu kommer tröttheten känner jag, lagom till det att det är normalt att vara vaken. Tja, ni vet hur det är!

• Bezilia

Mums: Känner igen mig! Jag och MaraFara pratade om just det igår. Att det är så svårt att sova på nätterna. Men efter 9 på morgonen och sedan resten av dagen är det lättare att slockna, men att sova. Själv har jag varit vaken två gånger i natt men igår natt var det ännu värrre. Var uppen tre gånger och ena åt jag mackor och andra låg jag och tittade på åskvädret.... Suck!

Idag blir en slappdag, ska baka surdegsbröd som tar en del tid men det är mest jäsning så det är inget jobbigt. Men gott blir det! Sen är det promenad med hunden (inte 5 km!) och filmtittande som står på dagordningen...

• HippYgirl

Hoppas det var en trevlig fika igår, jag och Sam skulle ähnga på men så ringde min morbror och ville att jag skulle vara barnvakt åt min kusin(6år) då han var tvungen att jobba. så vi hade fullt hus igår :) i regnvädret :(

Bezilia: jo jag menade nästa helg, man tappar bort dagarna lite när både jag och ALex är hemma :)

• skuggspel
    MumsMaräng skrev 2010-05-15 07:43:16 följande:
    Sömn? Varför det? När man kan sitta upp sedan fyra och lägga ett helt hopplöst pussel med 2000 bitar, där trycket åldrats och nu bara består av grön/blånyanser. Hur som haver så fick Mamma komma hem igår, så det var ju jätteskönt. Nu kommer tröttheten känner jag, lagom till det att det är normalt att vara vaken. Tja, ni vet hur det är!
    Va skönt att hon fått komma hem!!

Jolins: Vi använder nästan bara gula tvättlappar förutom när vi är ute så ni får prova er fram vad som funkar bäst för er. Loke hade en tendens att bli ett riktigt stopplyse med sin lilla rumpa även om det stod oparfymerat på förpackningen. Sen har vi bara fortsatt.
  • angeni

Mumsmaräng: Skönt att hon har fått komma hem

Gud vilket väder det blev idag! Helt otroligt. Så idag har det blivit att rensa lite ogräs.

• happy73

Hej tjejer. Nu har vi kommit till gryta o det är värsta kaoset. Isak är också sjuk så vi har inte hunnit med det vi trodde vi skulle. Men, men. Jag har inte hunnis läst igenom alla sidor men är det två som fått barn? Frank o Sam. Hur mår ni andra? Jag har lite ångest att jag knappt har hunnit tänka på magen. Det har varit så mycket annat som tagit den tiden. Men nu är det 33 dagar kvar om jag minns rätt.

• sussi81

Hej alla!
    Om ni syftar på mig bland annat (att jag inte syns i tråden så mkt) så är allt bra här. Det är mycket som händer just nu, vi har fullt upp varje helg fram till BF, vilket vi oxå haft sen en tid, karl min var ju bortrest i två veckor, sen har det vart kalas, bröllop och ditten och datten hela tiden... Och sen jobbar jag ju fortfarande, så det blir inte sååå mkt datortid på kvällarna... ;)
    Men nu jobbar jag "bara" tre veckor till, sen har jag tagait semester de sista två veckorna innan BF och DÅ SKA jag va ledig och fika mer med er!!! Ska bli så kul!!!

• MaraFara

Usch, idag är ingen bra dag.. Har fruktansvärt ont i blygdbenet, samt bak i ryggen.. Känner mig lite smått irriterad å gråtig helt utan anledning.. Vill bara att Melvin ska komma nu.. 25 dagar kvar.. Mitt tålamod är lika med noll.. Sovit som skit har jag även gjort inatt.. La mig vid midnatt, vaknade sen kl 2, 2.45 och 4.30.. Då valde jag att gå upp och äta lite frukost, å gick sen och la mig igen och sov till 7.30..

• MumsMaräng

Happy: Så flytten har gått nu? Vad skönt att ni kan börja komma i ordning!

Sussi: Roligt att höra lite hur du har det. Det ska bli kul att ses igen. Om du kikar i BFlistan i början ser du att det är många som vi inte har kontakt med alls. Det var dem jag syftade på. Men som sagt, jättekul att höra hur du har det! {#lang_emotions_smile}

Mara: Trist att du mår piss. Jag känner också att det är svårt att hålla humöret uppe. Såg Timmarna igår på TV och deppade ihop totalt. På natten är det svårt att andas och kroppen domnar. Ja, hoppas att Melvin tar och kommer som planerat- och gärna innan, förstås. Han och du verkar ju klara för take off!

Jag ska ta en vända ut till någon sorts trädgårdsdag ute vid Anundshög. Får se om det kan vara något. Sedan väntar, tyvärr, en superintensiv arbetsvecka som toppas med en himla röra vad gäller barnlogistik. Inte sugen alls.

Men gårdagen var förstås SÅ skön, så man får suga på den karamellen.

Allt gott till er!
    M

Svar på tråden bf-juni västerås