bf-juni västerås
Leon kommer ju idag , hoppas det dimper ned mer barn idag !
Leon kommer ju idag , hoppas det dimper ned mer barn idag !
Plogen: Vad härligt att det går åt rätt håll med amningen. Viktor äter mest på kvällen och mindre på natten och dagen. Barnmorskan sa att det var rätt vanligt, att dom äter mer på kvällen för att ladda inför natten. Men alla barn är ju olika. Vanligtvis äter han med 3-5 timmars intervaller och då är det under natten det kan gå 5 timmar mellan målen. men i bland kan han få något ryck och äta varje timme också, speciellt på kvällen...så det är egentligen ingen ordning ;)
Happy: så frukansvärt hemsk det som har hänt dina bekanta, det finns inga ord för detta ! Hoppas du mår ok med tanke på omständigheterna och att eran lille bebbe vill komma ut snart.
Skuggspel: vad är det för hemska hantverkare som finns här i västerås, det är ju inte klokt vad dom håller på !!!
Mums: hoppas du sitter och myser med Leon nu ;)
Tack för trevlig träff i går. Roligt att få träffa dom små liven, Lexie var ju härlig som sov igenom alltihopa :)
Önskar alla en trevlig midsommar, själv ska jag ut till stockholmsskärgård och fira med svärföräldrarna och lite andra släktingar så det blir nog ganska lugnt och skönt!
Happy: för mig började det vid 23 på kvällen, hade lite lite förvärkar redan vid 18 tiden men det var så lite, så det reflekterade jag inte så mycket över då ...
Sussi: vilken bitig "liten "kille;) härligt att höra att allt gick bra för dig. Jag var också hemma efter 6 timmar, det var himla skönt att komma hem så snabbt när allt hade gått så bra .
Jolins : Mega grattis till lilla tjejen. Jobbigt att det blev så utdraget för er med förlossningen men otroligt härligt att höra att allt gick bra till slut. Sjukvården är ju helt fantastisk nu för tiden.
Angeni: vi ska väl inte tro att du ska behöva gå över 3 veckor ! Jag tror att du är mor till en välskapt pojke inom 5 dagar :)
Mums: hang in there !
Skuggspel: Hoppas att natten blir bättre så du får känna dig utvilad. Hur går det med byggandet för er, hoppas det har hänt en del sedan vi sågs i alla fall !
Hippygirl: du är bra roligt, du verkar ha lösningar på allt ;)
happy73: hoppas du också snusar på en liten nu !!!
Mums: hoppas du fick dig en liten powernap på morgonkvisten i alla fall ;)
hej tjejer!
tänkte bara höra om det är någon som har en bilbarnstol till en 2 åring som kan låna ut den under onsdagen den 30e juni från och med ca 9.00 tom 18.30 ?
hippygirl: om det inte är omständigt för er så lånar vi gärna den :)
Elin: super duper bra. Jag har ditt telnr så jag ringer dig :)
Jolin: Ja, visst är det helt galet vad tiden går fort och vad dom utvecklas. Viktor är idag 3 veckor gammal och jag tycker att han är så stor och duktig på allt ! Jag kan redan sakna de första dagarna när han var lill liten...
Vilket fint namn Frida fick