God dag mina damer !
Hur går det för er som har fått ichias (eller hur det nu stavas), särskilt för dig Happygirl. Känner du av det hela tiden nu också? Själv har jag fått en släng av värk i muskelfästet i ryggen. Låg hela dagen igår och är även hemma från jobbet idag. Jag tycker att det känns som ett personligt nederlag att få så här ont, hela graviditeten har gått så bra och så ska man bli fånge i sin egen kropp när det är så lite tid kvar. Har lite svårt att acceptera att man ska känna sig som en 90-åring i kroppen,min man får tjata tjata tjata att jag ska ligga ned och vila.
Lady B: det är så spännade att det börjar närma sig för dig och att du börjar få ordentliga förkänningar. såg på FB att det har börjat komma gissningar på datum, jag får inte vara sämre så jag måste också gissa på ett datum: 18 Maj är min gissning :) måste ju också tacka för i tisdags , det var mycket trevligt och tack för skjutsen hem!
Har också börjat en jakt på gardintyg (fast inte till barnrummet för något sådant har vi inte ) till vardagsrummet och köket. Min mor kom på besök från umeå i onsdags och hon är expert på gardiner så jag kände att jag skulle ta tillfället i akt att dra med henne på stan för lite konsultation. Vi tittade på tyger överallt , tror vi höll på i 3-4 timmar och vi hittade INGENTING! Det är ju pinsamt att det finns så lite utbud i västerås, i umeå finns det i allafall minst 5-6 tygaffärer mer än vad det finns här i västerås. Jag tror nästan att jag måste öppna en tyg affär här i stan, ska passa på att sälja mammakläder där också för det finns inte heller här :)
Sippan80: du är varmt välkommen att hänga på, ju fler dessto roligare :)
Mums Maräng: vad härligt att presentationen gick så bra ! och angående min bil så går det mindre bra. Det blir nog jag och mini Brännström som får cruisa omkring i den i sommar och så får jag lämna maken hemma!
Jolinsfaster: Vad roligt att få gå på ett extra UL och få se på lilla bebben, blir lite avis. Hoppas dock att moderkakan har flyttat på sig så allt är som det ska vara :)