• shia

bf-juni västerås

God dagens barnvagnsmaffian !

Nu har det skrivits så mycket dessa dagar så jag har inte riktigt hängt med om det är bestämt någon träff på någon ÖF den här veckan ? Jag och V kan i stort sätt alla dagar och tider ...

Våra försök med att Viktor ska sova i egen säng går lite upp och ned. Första natten gick super bra, natten till igår sov han ända till 05.00 innan han ville ha käk...bra tyckte vi ,det här går ju åt rätt håll, men ack så fel man kan ha. I natt har han sovit uruselt. Men direkt jag tar över honom i vår säng så sover han som en klubban säl.Trodde inte att dessa små kunde vänja sig så fort över någonting Skrattande

• shia
    Plogen: vi har alla olika styrkor i livet {#emotions_dlg.flower}

Jolins: hoppas att ni får en toppen resa , ser att ni har mycket att fira ! Nu har även jag och Viktor anmält oss till babysim V.44 på måndagar, det blir roligt det :)

Lady B. Hade gäran gått med dig och Frank med vi ska till  BVC i morgon kl 10...typiskt. Men det brukar ju inte ta så lång tid och hemdals BVC är ju väldigt nära Odensvi ÖF så jag hinner nog dit en sväng, får helt enkelt se hur lång tid det tar att väga våran lilla palt !
  • shia

Lady B: va kul att vi ska gå tillsammans :)

• shia

Hippy: Låter inge vidare skojjsigt !

Tack för idag tjejer , alltid lika treviligt och avslappnande att träffa er. Jag har liksom hakat upp mig på Vikors prickar så jag tänkte bara höra vad ni tvättar / badar era barn med. Vi använder bara vatten.

• shia
    Plogen: hon trodde att han kanske var känslig mot mjölk. Jag är ju laktos intolerant så jag äter inte så mycket mjölkprodukter. Men jag klarar av att äta vissa mjölkpodukter, tex vanlig herrgårdsost, fil och yoghurt  så hon tyckte att jag skulle pröva att sluta med allt sådant ett tag för att se om det blir bättre.

Nu är han hur knottrig som helst igen och super röd, han som var så "fin" i hyn tidigare idag :(

Sedan vet jag inte riktigt hur jag ska göra med ersättningen än, jag tror jag ska kämpa lite till med att få upp mjölkproduktionen innan vi ger honom ersättning...
  • shia

Bezilia: hon är ju alldeles bedårande, men det är ju hon även när hon inte har klätt upp sig i klänning !

• shia

Plogen: tack för länkarna,jag tror bestämt att vi inte ska ge ersättning än. Han har ju inte tappat vikt, han har ju faktiskt ökat så det kan ju inte vara så illa! Du får gärna höra av dig om du tänkt ta någon liten promenad till babyshopen någon dag, jag och Viktor följer gärna med

Vi ska nog pröva med lite badolja i vattnet och se om det kan "mjuka " upp hans knotter ....

• shia

Sussi81: vårat rackarns golv har också rest sig...man blir typ sjösjuk av att gå på det, man bara vinglar fram !

Dagens prickrapport på Viktor : mycket få och inte röd :)

• shia

angeni: låter som om du har det rätt tufft nu! Men du ska se att du hinner plugga längre fram i livet, din tid kommer ska du se. Nu ska du ju få vara hemma och njuta med tiden med Patrick . Som du skrev själv , det är säkert lite hormoner i galopp också som gör att det känns lite extra tungt. Sänder lite styrkekramar till dig och hoppas att din morgondag blir lite lättare Solig

• shia

vikh: hoppas det gick bra med sprutan idag  !

Svar på tråden bf-juni västerås