• shia

bf-juni västerås

Nihao: super tack för att vi fick komma och fika hos er igår ! Ni har ett jätte fint och mysigt hem :) Tiden gick som vanligt super fort !

lady: måste säga att jag är djupt imponerad att du orkade komma förbi så vi fick träffa både dig , super söta Frank och din trevliga sambo.

Plogen: Ja, Frank är helt underbar, men du ska nog se att du hinner träffa honom. Bättre att du var hemma och vilade ryggen, hoppas det känns bättre för dig idag. 

Ha en bra dag tjejer , och just det, jag kommer inte kunna delta i träffen på fredag. Då har jag åkt till umeå på mina dyyyra tågbiljetter ;)

Kramelikram !

• shia

Nihao: hoppas , hoppas,hoppas lilla knyttet bestämer sig för att vända på sig själv. Det är i alla fall några veckor kvar :)

skuggspel: om jag tycker att det är jobbigt i bland att bara ha en bebis som bökar så förstår jag att du tycker att det är trångt i magen och tungt att bära med två bebisar :( hoppas bara att dom vänder på sig snart så det kanske blir lite lättare för dig. Har du provat något sådant där bälte som Nihao hade, det kanske kan hjälpa lite . Vad spännande att ni har fått nycklarna till nya huset,försök nu bara att ta det lugnt så du inte förtar dig i något jätte projekt !

Angeni: vad skönt att höra att du är på bättringsvägen {#lang_emotions_smile}

Tänkte bara höra med er om vad era bebisar har haft för hjärtslag, min bebbe har legat mellan 140 och 150 hittils men idag så var det bara 127. Har det varit så olika för er någongång ?

• shia

God morgon mina sköna damer !
    Ja, då har man legat vaken sedam 04.30, det är väl lika bra att vänja sig med dessa tidern {#lang_emotions_smile} Försöker inbilla mig att om jag är vaken så här tidigt nu så kommer jag att sova som en stock på tåget till umeå i kväll..hehehe...man kan ju alltid inbillla sig !

Hippy: vad bra att du/ni har kommit igång bra med amningen och hoppas att han har sovit lite mer i natt än igår.

• shia

22/5
    Bezilia (Anna)
    vikh(Sars)
    perni80 (Pernilla)
    Marafara (Sara)
    Plogen
    Nihao (Emma)
    Jolinsfaster (Ulrika)

23/5
    Bezilia (Anna)
    vikh(Sara)
    perni80 (Pernilla)
    Marafara (Sara)
    HippYgirl (Elin och Sam)
    Skuggspel (Sanna)
    Plogen
    Nihao (Emma)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Angeni (Jenny)
    Shia

• shia

Jag dyker upp vid ICA maxi halv ett oxå. Vi synes !

• shia

Jaha mina kära damer , då var min första mammalediga dag över. Jag har hunnit med ganska mycket tycker jag:

*sammandragningarna kom som på beställning den här dagen ( har egentligen inte känt några alls under hela graviditeten så jag tycker att dom kom ganska lämpligt )
    *Prommis ned på stan och inhandlat amningsbh och jätte blöjor :)
    *Gjort en ny fin annons till min bil som fortfarande är till salu :(
    * medverkat i årsmötet i våran bostadsrättsförening
    * hälsat på en vän i Eskilstuna
    *ätit glass på IKEA
    * suttit i en jäkla massa telefonköer till Försäkringskassan och A-kassan !

Tycker att det är toppen att vara ledig än så länge, men man blir väl snart less det med :) Ja , just det,måste ju även delge att min make blev farbror igår så nu har kusinen anlänt i Stockholm. Det blev en tjej som ska heta Viola :)

Må gott girls så syns vi snart! Kram

Lunch och/eller fika, fredag 28/5 {#lang_emotions_coffee}

Nihao
    MaraFara
    Plogen
    Shia
  • shia

Skuggspel: jag lider med dig, hoppas att allt ser bra ut på UL i morgon. Skickar varma styrkekramar till dig{#lang_emotions_heart}

• shia

ang. lunch/fika på fredag. Jag tyckte att det var någon som pratade om Vallby friluftsmuseum eller vad det nu hette. Är det barnvänligt och kan man sitta inne om det är dåligt väder ? Kan man det, kanske det är ett bra ställe att träffas på ?

• shia

12.00 på vallby blir det bra eller, ska vi ta det senare ?

• shia

Plogen: vad obehagligt! Se till att vila nu bara :)

Nihao: neej, jag har inte fått sparken ! Jag stämplar upp till helttid och jag måste anmäla att jag ska gå på föräldraledighet.

Ser ut som om det kanske kör ihop sig lite för mig i morgon. Vi ska nog åka och hälsa på lilla donnan Viola i Stockholm. Jag längtar till henne så jag håller nästan på att dö:) hon är bara 2 dagar gammal ! Så ni märker ju om jag dyker upp kl 12.00 eller inte.

Idag har det också varit lite pyssel, fast mer hemmavid. Jag har sytt lakan och påslakan till vaggan och till den oootroligt snygga barnvagnen som forfarande inte har kommit! Har sytt lite annat smått och gott också när jag ända hade plockat fram symaskinen. tog sedan en promenad på 2 timmar, får väl se i kväll hur lyckat det var :) Plockade lite liljekonvaljer på vägen hem så nu luktar det helt underbart i köket.

Kramelikram alla goa tjejer !

Svar på tråden bf-juni västerås