Tillbaka i västerås! Med tanke på omständigheterna så har vi haft en härlig vistelse uppe i norr, med snö och allt. Fick lov att köpa en varm overall i all hast :) Träffat släkt och vänner, men det är alltid skönt att få komma hem också. Vilken morgonläsning jag har fått, V sover ju fantastiskt på förmiddagarna nu så jag har verkligen kunnat läsa "ikapp" i lugn och ro :)
perni: hoppas ni får en fantastisk tripp till england och att resan går bra för lilla prinsessan. Viktor kände inte av någonting i öronen, varken vid start och landning. Han brukar vara som en liten ligist när han blir fast knäppt men det gick hur bra som helt att sätta fast honom i säkerhetsbältet och han satt stilla som en ljus båda vägarna
Jolins: Hoppas nätterna har varit bättre för F, jag ser lilla u-båten framför mig :)
Bezilia: Hur har lilla T det, går det bättre/sämre med flaska
Marafara: sänder varma styrkekramar till dig, du är en kämpe! Själv kan man vara helt knäckt om det är en liten gnällig dag/natt och jag har bara ett barn att ta hand om...
Skuggspel: Önskar dig och dina barn allt väl, jobbigt att de små ska vara sjuk !
Tänk ändå va fantastiska vi mammor är, mitt i allt kaos som det kan bli så håller vi ändå ihop (i stort sett ) som människor och får allt att fungera. Jag slår ett slag för oss, vi är helt enkelt bäst 
Nä nu ska jag ta och fylla på massa roliga listor !!