bf-juni västerås
TJIHOOO...jag har äntligen fått sälja min bil!!! Lite sorg i hjärtat för den är en av mina stora kärlekar men ack så skönt ändå att få gå och köpa en kombi nu :)
TJIHOOO...jag har äntligen fått sälja min bil!!! Lite sorg i hjärtat för den är en av mina stora kärlekar men ack så skönt ändå att få gå och köpa en kombi nu :)
Hej hej tjejer !
Vi fick en son i dag 10.44 ...vi är just hemkommen från förlossningen så vi bara njuter av livet här hemma. Vi missade daten med Emma med en dag ! Som ni vet så jag övertygad om att det skulle vara en flicka så vi har lite namnproblem just nu ;)
Alla inblandade mår bra och förlossningen gick super och det gick dessutom ganska fort.
vissa av er har ju facebook och jag uppskattar om ni inte skriver någonting där om att vi har fått barn...måste få chansen att ringa de närmaste först :)
Och grattis plogen till tösen !!
kram till er alla tjejer !!!
Grattis Perni till flickebarnet. Vi behövde lite utjämning av könsfördelningen här på tråden :)
Träffade plogen , hennes man och deras lilla super söta tjej uppe på återbesöket i går.Tösen är förståss alldeles bedårande
Vi kämpar på med att komma på ett namn till våran lille gosse. Nu har vi två förslag på G men vi har inte rikigt tagit ett beslut än..
Vi har köpt bil nu också, det känns himla skönt :)
Trådbäbisarna
5 maj :HippYgirl - Sam 50cm,3295g
5 maj: lady of Baqutea - Frank 52cm,3420g
26 maj: vikh - Filip 50cm,3335g
1 juni:Bezilia - Tove 49cm,3130g
4 juni:Plogen-
6 juni:Nihao - Erik 50cm,2978g
7 juni:Shia - en son ,51cm, 3506g
En liten fråga angående amning. det finns ju salva som man kan smörja in sig med efter amningen, ska man tvätta bort det före nästa amningstillfälle ?
Jolinsfaster: jag blev också kass i magen dagarna innan förlossningen. 4-5 timmar innan jag åkte in så jag säkert på toaletten varje timma ;)
Mums: vilket elände ibland livet kan vara ...sänder tusen starka styrkekramar till dig 
happy: det gör mest ont , har bara fått ett litet litet sår på ena sidan. Jag kanske ska strunta i salvan då, tills det har gått fler dagar . har ju bara gått 4 dagar än....
bezilia: . Fruktansvärt det ni har gått igenom , vad bra att ni stod på er att åka in.Skönt att allt verkar gå åt rätt häll nu för T, hon är en stark tjej som kommer igen. Tänker på er !!!!
Kram från mig och Viktor 
Hej hej igen !
jag har varit lite off på tråden sedan sonen kom till världen ...är det bestämt ngt att vi ska träffas i veckan eller blir det nästa vecka ?
plogen : jag lider med dig , usch fy och blä.. skönt att höra att du är på bättringsvägen .
Perni: Vilket fint namn ni har valt till flickebarnet 
Vi har nu äntligen namngett våran son, det tog "bara " 6 dagar att komma fram till det. Han heter nu Viktor !
Kramar till er alla !!
Hej alla tjejer! vad trevligt med en fika träff igen !
Fika hos Elin:
Onsdag 23/6 efter kl 14 (BVC kl 13.15)
Elin med Sam och Leah
Anna & Tove
(Sussi & Maja)
Emma, Tuva, Siri & Erik
Pernilla & Lexie
Sara & Filip
Annika & Frank
Frida & Viktor
Tosdag 24/6 kl?
Elin med Sam och Leah