• shia

bf-juni västerås

angeni: tack för tipset, är det butiker som finns i centrala örebro så man kan åka tåg dit ,eller är det smartare att köra bil så man kan åka till något köpcenter? Håller tummarna för er att ni får sälja huset nu. Modigt av er att skaffa hund nu, men ni verkar få bra övning för vakna nätter i alla fall {#lang_emotions_smile}

• shia

lady B : himlars så spännande {#lang_emotions_smile}

vilken tid skulle ni träffas för fika i morgon? jag hinner kanske förbi en sväng och tjöta innan jag ska knalla till jobbet ...

• shia

Lady B: åhh, lycka till.Allt kommer att gå toppen bra, håller tummarna för er !! {#lang_emotions_flower}

• shia

Hippy : stooort grattis, vad härligt att höra att det gick så snabbt och bra den här gången. Måste definitivt se till att jag kan komma på fikat på söndag så man får gosa lite {#lang_emotions_smile}

• shia

Hippy: ja, oscar är ett jätte fint namn, vi har varit inne på det lite också :) Hoppas ni mår bra båda två, ser framemot att träffa honom på söndag.

Söndag 9/5 kl 15
    Bezilia (Anna) Brownies
    Lady of Baqueta (Annika) (kanelbullar)
    HippYgirl (Elin) - namnlös men gosvänlig bebis! :)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla) nån typ att kaka, typ kola snittar (leila så klart!
    Jolinsfaster (Ulrika) - jordnötskakor eller hallonstänger
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng Hmmm.... Frukt?
    Plogen - några slags kakor (antagligen inte Leila, men hoppas att dom går att äta ändå!)
    Shia(Frida)-hittar på ngt ;) 

• shia

Lady B: suuuper grattis! vad härligt att han äntligen är här. Måste ju hålla med de andra tjejerna och säga att det är mycket häftigt att vi har två bebisar här på tråden med samma födelsedag. Hoppas att både son ,mor och far mår bra, och hoppas att både du och Elin orkar komma på söndag så vi får se de små underverken :)

• shia

åhhh, vad drygt. 4:e natten men orolig sömn. har vaknat vid 02-tiden och har bara legat i sängen vaken:( Tycker inte om att jag måste gå till jobbet , jag vill vara LEDIG. Nu har vi dessutom huuuur mycket som helst att göra och kunderna verkar inte ta hänsyn till att jag är i 8:e månanden , utan jag ska springa på som vanligt, jag är ju trött och vill sova !!! ...så , vad skönt , nu fick jag avreagera mig lite{#lang_emotions_smile}

• shia

Nihao: jag har också 2 veckor kvar på jobbet. Va lyxigt att du ska vara hemma i ett år, jag ska vara hemma i 7 månader är det tänkt, Erik vill också vara hemma. Men vi får se hur det blir med det, förhoppningsvis får han snart jobb och då kanske det är läge för mig att vara hemma längre :)

Mara: jag kommer nog också att ta med mig något köpe fika, det är tanken som räknas ..

Ser framemot söndagen fika , nu när vi har små nykomlingar att gosa med {#lang_emotions_baby}

• shia

Tjiho! Har fått sova gott heeeela natten, äntligen  !

MaraFara: vad jobbigt med så mycket sammandragningar, hoppas att det känns lite bättre idag.

• shia

Skuggspel: himlars vad drygt med så mycket förvärkar redan , jag lider med dig. Hoppas det känns bättre idag och att du har ork att komma på fikat.

Hippy: vi ska nog hinna träffa Sam framöver. Jätte fint namn ni har valt till honom förresten, det måste kännas skönt att ha bestämt sig.

Perni80: Krya på dig {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden bf-juni västerås