• shia

bf-juni västerås

Jaha, då har man börjat preppa sig lite mera för den ankommande lilla bebben. Idag har vi tvättat lite barn kläder som vi fått , på allvar börjat diskutera detta med namn,lagt ut min 2-sitsiga cabriolet på blocket och dessutom börjat titta på på en mer praktisk familje bil. Det är med stor sorg i hjärtat jag säljer min älskade bil men min make har lovat att sälja sin MC , så det gör att det känns lite lättare...
    Börjar kännas som om det är på allvar nu, veckorna bara rusar iväg {#lang_emotions_laughing}

Ska bli mycket trevligt att träffa er alla goa tjejer  i morgon  , både nya och bekanta ansikten!

• shia

Tjoho alla glada tjejer !

Måste hålla med ovannämda, jätte kul att träffa er alla idag. Man hinner dock inte prata med alla, men vi ska ju fortsätta träffas fler gånger så vi ska nog hinna !

Och Lady of B: vilket otroligt fint hem ni har och jag är riktigt avis på barnrummet. Tack även för den underbara maten och fikat du hade jobbat ihop för våran skull!!

Ingen bilaffär idag (till min lycka ,hehehe..) så jag får behålla bilen lite till. Ska tydligen bli varmt och skönt i veckan så då hinner jag kanske köra lite ned cabbat !

må gott girls !!

• shia

satt och surfa lite på internet om andning och avslappning, på en sida står det att man ska fundera på om man vill ha ryggbedövning eller lust gas, måste man välja något utav det. Får man inte båda , eller behöver man inte lustgas om man fått ryggbedövning? Ni som har fött tidigare kanske vet litet om detta !

• shia

Nihao: Det var roligt att träffa dina barn, barn är ju det bästa som finns. Tycker inte att dom var så väldigt vilda, barn ska ju leka och röra på dig. Man hade nog funderat lite mera om dom bara satt helt still och gjorde ingenting{#lang_emotions_smile}

• shia
    shia skrev 2010-04-12 10:02:43 följande:
    Nihao: Det var roligt att träffa dina barn, barn är ju det bästa som finns. Tycker inte att dom var så väldigt vilda, barn ska ju leka och röra på dig. Man hade nog funderat lite mera om dom bara satt helt still och gjorde ingenting
    röra på sig , ska det naturligtvis stå !
  • shia

Är det någon som har bestämt sig för att inte ta ryggbedövningen ? i så fall varför. Jag behöver verkligen tips och ideer om detta med smärtlindring, jag vet varken ut eller in. Ena dagen tycker jag en sak och andra dagen tycker jag något annat !!! Ingen av alternativen känns dirket naturlig , men det känns dumt att tacka nej till smärtlindring när det finns så bra hjälp att få.

• shia
    Happy73 Berättade du redan när du kom in på förlossningen att du ville ha ryggbedövning? Fick du säga till själv under själva förlossningen när du trodde det var dags att få den eller är det BM som avgör när det är lämpligt att ta den ?
  • shia

Måste få lätta på hjärtat lite. Idag har det gått precis 1 år sedan min fina storasyster Anna gick bort. Sedan ringde min pappa från Umeå i går och berättade att min älskade lilla farfar har blivit ännu dåligare och att han inte har så många dagar  kvar i livet.
    Just nu känns det inte alls bra att bo 60 mil bort från sin familj. Vet inte om jag ska åka upp till Umeå för att hälsa på farfar en sista gång, men jag vet att jag ska åka upp för begravningen också och tyvärr är det inte gratis att resa inrikes och lite svårt att ta ledigt från jobbet. Det är så drygt att man måste tänka både ekonomiskt och praktiskt när det gäller sådan här.  Ja , jag vet inte hur jag ska göra...vill bara att just den här dagen ska vara över ....

• shia

Happy73: håller tummarna på ett positivt besked !! ta det nu lugnt med lyftandet, man har bara en rygg och den måste man vara rädd om :)

• shia
    God day !
    Jaha, är det någon som känner sig manad att ta emot 10-14 st hormonstinna kvinnor eller ska vi kanske gå ut och fika ? Vi har fortfarande platsbrist här hemma så jag har tyvärr ingen möjlighet att ta emot så många ,om ni inte är sugen att sitta på golvet förståss {#lang_emotions_wink}

24/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika)
    MaraFara(Sara)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)

25/4

Bezilia(Anna)