• shia

bf-juni västerås

Super duper grattis Vikh! Ser framemot att få träffa Filip. Låter som att förlossningen blev jobbig men skönt att höra att ni är välbehållna nu ialla fall :)

Vi åker till STLM i dag och ska träffa eriks bror och svägerska och Viola så jag kommer inte idag på fikat. Som vanligt kommer ni att ha super trevligt så jag är lite avis ;) men jag är inte orolig, tror att vi hinner träffas fler gånger ;)

Ha en skön helg ! Kramelikram

• shia

Just hemkommen från vårmarknaden. Har ätit massa gott !! Känns som om vikten nu ändå är helt åt h-vete så jag tänkte passa på nu och trycka i mig massa gosaker. Åt bla lagos och belgiska våfflor med grädde och choklad. Köpte med mig marknadschips hem som förövrigt snart är slut :) Mitt matbegär kan i och för sig också bero på att jag har bestämt mig för att sluta med nikotinfritt snus nu också. Jag slutade igår och igår fick jag i mig 2 kg morotsstavar och 2 paket coctailtomatsaskar. Ska fortsätta min matorgie med middag hos goda vänner i kväll, jag kommer nog äta dom ur huset !

Perni80: Tackar så mycket för receptet vi fick av dig, muffinsarna gjorde succé igår när jag bjöd på dom :) 

Bezilia: hur mår du och hur går det ? har du fått några känningar än !! 

Angeni: vilket otroligt "förarbete" du har, bebisen måste ju komma snart :) 

• shia

God morgon M. Verkar som du har rätt långa dagar nu för tiden ! Vaknar du för att du drömmer eller är den bebisen som rör på sig? Jag har också börjat vakna tidigt men inte lilka galet tidigt som du. Hoppas att  du får en lugn och skön morsdag. Kram

• shia
    Plogen skrev 2010-05-30 20:10:45 följande:
    Hej och grattis alla mammor! Hoppas ni har haft en fin dag allihop! Själv har jag rensat garage, källare och klädkammare, inte lika mysigt som Nihao kanske, men välbehövligt! Vi hann med en promenad inklusive glass längs öster mälarstrand också!Lady Baqueta/Hippygirl: Man kanske ska ta och vrida skötbordet ett halvt varv alltså...Ang telefonlistan: Nu har jag fått allas telefonnummer utom Sussi81 och vikh. Så jag avvaktar ett tag till med att inboxa ut listan.Fika/lunch på stan torsdag eller fredag, nån som är intresserad?
    jag är definitivt med på fika på torsdag eller fredag :)
  • shia

Hippy: åhh, vad jobbigt. Men vet du vad, det kommer att lösa sig så småningom. Önskar att jag kunde ta bort din klump i magen nu bara ! Erik var inte heller med i A-kassan men han hade tydligen rätt att stämpla i alla fall. Kolla med något som heter Alfa kassan och sedan anmäler han sig direkt till den a-kassan han tillhör så får han i alla fall lägsta nivån. Erik har dock fått vänta lite på sina pengar från alfakassan men om Alex redan nu vet att han blir arbetslös så kan han ju gå med i sin a-kassa på en gång och sedan när han blir arbetslös så hör han av sig direkt till Alfa kassan. Men nu kanske han inte blir arbetslös, vi får hoppas på det bästa helt enkelt. Kramar till er !

Fika/lunch på stan:

Torsdag 3/6

Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia

kl 10-11 tycker jag låter som en bra plan

• shia

Jaha girls ! var ska vi träffas? Jag har inte varit på så många fik här i stan så jag är lite dålig på att veta vad som  är barnvagnsvänligt och inte....

• shia

det är fler som kan på fredag , ska vi spika fredag ?

• shia

Bezilia : Super duper grattis till tösatjejen , vad härligt !!! Ser framemot att få träffa det lilla underverket :) Massor av kramar!

• shia

hippy : skönt att du fick sova ut i alla fall, det  är ju faktiskt inte hela världen om du skulle komma senare än kl 11. Känner jag oss alla rätt så blir vi där mer än 1 timme ;)

Svar på tråden bf-juni västerås