Plogen skrev 2010-09-08 17:21:39 följande:
Idag har vi varit på Barnshopen och handlat vinteroverall. Det var kanske ingen höjdarkvalitet, kostade bara 119 kr, men jag hoppas att den funkar. Jag tänkte också köpa en fleeceoverall, typ en sån som du visade Lady, den verkade så skön, som hon kan ha innan det blir alltför kallt. Men nån sån hittade jag inte på Barnshopen så jag får kolla på stan. Har ni köpt vinterstass allihop?
När det gäller vagnen, ska man ha åkpåse eller fårskinn eller vad ska man ha egentligen? Tacksam för tips!
Lady och Nihao: vilka rörliga killar ni har! Här har det just börjat rullas från rygg till sida, men hon har inte kommit på hur man tar sig vidare till mage.
Vi köpte en fleece overall på babyshopen förra veckan som säkert duger hur bra som helst, endast 99:-. Har tvättat upp den så nu känns den mycket frächare. Sedan får man väl se om man behöver något mer än det och en varm och gosig åkpåse.
V rullade först över från rygg till mage, men sedan har han ju "kommit på " att han han inte gillar att ligga på mage så då blev han rätt snabb på att rulla från mage till rygg i stället, då slipper han ju ligga på mage och träna nacken