• shia

bf-juni västerås

haha...va kul att vi blir så många imorgon. Ser ut som om hemmafika träffarna är saknade ;) vad skojjsigt !

Lady B: du kanske kan ta och skippa att ta med något, du bjöd ju på så gott fika sist. Tror de andra  håller med mig , eller hur ?

Bezilia: Golvet är en underskattad sittplats, det kommer att bli toppen !

• shia

happy: det lär bli fler träffar, var så säker:) Hur gick det med bilen , gick den igenom besiktningen ?

• shia

rackarns, jag skulle ju fråga idag om det är någon som vet någon bra tandläkare här i västerås. Det är dags för en rutinkoll för mig och min man ....

• shia

Fikadags igen ! tjoho vad gla jag blir när jag ser detta. Det är så rackarns trevlig och träffa er :)
    Fika hos Perni på tisdag (21/9) Kaffe
    Perni
    Lady of Baqueta (måste gå vid 13.30)(bröd)
    Bezilia
    HippYgirl (måste till dagis ca 13.30)
    MaraFara (grönsaker)
    Cicci10 (måste gå vid 13)
    Plogen
    Jolinsfaster (bubbelvatten)
    Shia

Jolins: så himla tråkigt med FK, dom verkar inte fatta vad dom kan ställa till med! Skönt att ni har haft lite backup i alla fall.

• shia

Perni: Tack för gott fika och trevligt sällskap idag. Ni bor så himla fint :)

Angeni: Ja, vilken läskig trapp ni verkar ha, skönt att det gick så bra för lille man i allafall !

Ja, vad ska man säga. Jag är van att resa redan med Viktor men nu ska den eländiga vagnen med till STHLM i morgon. På SJs hemsida står det att man få ta med sig en ihopfällbar vagn, vad menar dom med det kan man undra ? är det en sådan "paraply"vagn som blir smal och tunn eller räknas min jätte sumo vagn som ihopfällbar. Den går ju faktist att fälla ihop så den blir lägre. Någon här som har rest med tåg och vagn tidigare som vet vad som gäller ?

önskar alla små bebisar som är snoriga att de ska krya på sig så vi får träffas snart :)

• shia

Bezilia: hahaha...vilken kille !

Nu bär det av till STHLM, skönt att det är uppehåll idag hoppas det håller i sig bara. Ha en bra dag tjejer och bebisar ... 

• shia

Hippy: du gör det himla bra, förstår om du är trött!! Äter han varannan timme varje natt ?

Angeni : vad har hänt med ditt ansikte? Har jag missat något ?

Cicci10: Hoppas att hon slipper feber lilla tjejen*håller tummarna*

Viktor föredrar också att liksom halvsitta upp i vagnen,kan inte förstå att våra små spädisar börjar bli så medvetna !!
    Vi har Vallby inbokat på torsdag kl 10 på vårt lilla veckoschema, hoppas någon fler är sugen på att haka på :) 

• shia

hej mammor med snoriga barn ! ska man tolka snorighet= förkylning = att hålla sig hemma ?

plogen: det gick bara bra. med våld och vilja löser man allt ;)

• shia

jolin: jag tänkte ta en prommis ned på stan och inhandla 2 saker vid 13-tiden, sugen på att följa med ?

• shia

ellan021: Vi ska börja sim v.44. Vi ska gå på måndagar kl 11, kul om du kunde pricka in det :) 

Jag går mer än gärna på Odensiv, var där i torsdags, lite trångt där i bland med det är himla mysigt!

Svar på tråden bf-juni västerås