bf-juni västerås
T ex jordgubbar? Jag har hört att dom kan få prickar av jordgubbar.
T ex jordgubbar? Jag har hört att dom kan få prickar av jordgubbar.
Synd att jag inte kan hänga med imorgon, Viksäng är rätt nära mig.
Nihao: brutna revben, vilken himla otur. Hoppas det läker fort, du som har så många små att ta hand om! Jag tyckte också det var intressant att höra att Odensvi öf var bra, dit ska jag nog gå framöver.
Bezilia m fl: Blir det kl 10 på onsdag? I så fall kan nog jag också hänga med till Viksäng öf. Ska på efterkontroll på eftermiddagen.
Trevlig helg på er!
En till som är hemma ensam nu, som tur är kom mamma förbi en sväng idag. Ser fram emot träffen på onsdag!
Ja, vilken mysig förmiddag! Våran tråd kom och invaderade Viksäng öf, "oj, vad många vi blev idag då" sa ledarna! Och vilka fina bilder det blev! Som sagt, Mini-Plogen snarkade bort fotograferingen.
Jag hänger gärna med till Odensvi nästa vecka! Måndag eller? Jag kan bara måndag och onsdag nästa vecka och på onsdagar har dom visst stängt såg jag nu.
God kväll alla damer!
Odensvi på tisdag passar mig bra, ska vi säga kl 10? Dom har öppet 9-13. Torsdag däremot kan jag inte.
En fråga till er som varit på stan mycket med era små: Tycker ni att det funkar att amma på alla caféer osv eller går ni bara på vissa ställen? Iså fall vilka? Jag funderar på om folk/caféägare stör sig på att man ammar? Vore intressant att höra era erfarenheter. Jag har inte ammat nere på stan än...
Bezilia: Du har nog rätt, dom bryr sig säkert inte, man får väl leta upp nåt hörn nånstans!
En följdfråga: skötbord, vet ni vilka ställen som har det? Jag har ingen lust att lägga henne på ett toalettgolv...