• Plogen

bf-juni västerås

Gud så spännande! Jättestort lycka till Lady B! Brukar det inte vara så att dom första centimeterna tar längst tid? Idag kommer han säkert ut! Jag tänker på dig idag! Många kramar!

• Plogen
    Mega grattis Hippy! Åh vad roligt! Och det verkar ha gått så snabbt! Nu har du ditt gjort, det måste kännas superskönt! Och så kan du kasta kryckorna!

Hoppas det går bra för dig också, Lady Baqueta!

Många kramar till er båda!
  • Plogen
    Stort grattis Lady B! Vad skönt att allt gått bra och han äntligen är ute! Ska bli så spännande att se båda bebisarna! Jag tycker ni är grymma både du och Hippy som räknar med att dyka upp på söndag! Många kramar!
  • Plogen

Hippy: innan min man får se ditt inlägg (han läser nämligen tråden ibland!) så svarar jag att vi har bestämt oss för att vänta med hundköp något/några år!

Jolins faster: vi pratade lite om bärsjal på förra träffen, dom som hade provat det var inte direkt nöjda med den. Jag funderar dock på att skaffa en i alla fall, jag tycker det verkar mysigt. Om jag fattat rätt så kan man få lite hjälp med att knyta den på BB. En kompis till mig ångrade att hon inte köpte en sjal diekt när ehnnes dotter var nyfödd, hon skaffade senare och tyckte den var bra.

• Plogen

Här har dom bärsjalar i ekologisk bomull som jag är lite sugen på:

www.minimundus.se

Dom har också andra grejer i ekologisk bomull. Jag funderar på att beställa några filtar och plastad frotté.

• Plogen

MaraFara: låter jobbigt med förvärkar och sammandragningar. Vad sa barnmorskan om det? Är det bara att hoppas att det sätter igång snart?

Shia: fy för att behöva springa runt i butiken som vanligt. Kan du inte få sluta tidigare? Mot slutet kan man ju drabbas av diverse krämpor som inte var så lätta att förutspå när man bestämde hur länge man ska jobba.

Jag slutar också jobba om två veckor, dvs 21 maj. Nästa vecka jobbar jag kortvecka, är ledig klämfredagen. Så det är egentligen bara 8 arbetsdagar kvar, det känns skönt.

Kram på er allihop! Ser fram emot söndag!

• Plogen

Hej tjejer!

Här har ni tyvärr en till som inte dyker upp idag, jag har flängt runt hos släkt och vänner dom sista dagarna, kroppen säger att jag behöver ta det lugnt idag = typ ligga i soffan och göra ingenting.

Jag kanske hakar på en fika på stan senare i veckan, är ledig på fredag.

Ha nu en mysig söndagsfika hos Nihao!
    Kram på er allihop!

• Plogen

Åh, jag hade också velat träffa Frank! Nu ångrar jag att jag inte tog mig iväg till fikat idag. Men jag har haft ont i ryggen nästan hela dan. Får ge mig till tåls helt enkelt!

Fika på stan på fredag tycker jag vore mycket trefligt! Vid typ 14-tiden? Nån som har förslag på var?

• Plogen

Ja, oj, vad det skrivs här! Jag hänger inte heller med! Har haft fullt upp på jobbet hela veckan. Skönt med fyradagars ledigt nu, och sen bara en jobbvecka kvar, jippie!

Jolins faster: du har då verkligen legat i! Imponerande att orka med såna förberedelser! Själv gör jag inte många knop här hemma nu för tiden.

Fika imorgon: jag hänger gärna med! Pernis förslag med Coffe house i skrapan kl 13 låter jättebra tycker jag!

Jag ska ändå ner på stan med mannen imorgon, så jag tar med honom till fikat om det är ok!

• Plogen

Hallå tjejer! Hoppas allt är bra med alla magar! Och tack för trevligt fikasällskap i fredags!

På kvällen när jag kom hem hade jag fått paket med bebisgrejer som jag hade beställt från Minimundus, bland annat en jättelång bärsjal. Jag började ivrigt att knyta den men lyckades absolut inte, jag vet inte om magen ställde till det, för mannen fick ställa upp som modell och så knöt jag den runt honom istället, då gick det bättre. Sen stoppade vi in en liten gosedjurshund innanför, då såg det riktigt mysigt ut!

Sussi81: Utifrån din byline-bild ser det ut som att du har burit din dotter i bärsjal? Har du det och vad tyckte du om det?

Lady B: vad roligt att höra att allt går så bra med Frank! Äter och bajsar, det låter som han är en riktigt frisk och normal kille! Och att du redan har gått ner så mycket i vikt, det låter ju toppen!

Svar på tråden bf-juni västerås