• Plogen

bf-juni västerås

Spicy Hot på lördag kl 12 passar mig bra! Ska bli kul att träffa alla!

• Plogen

Svårt att få ihop jackan, ja. Det har jag. Jag har fått lov att ta fram min gamla gröna parkas som har mycket mer vidd än min vanliga vinterjacka. Till saken hör att den har en stor vit målarfärgsfläck på baken! Så känner ni igen mig

• Plogen

Vi kan väl träffas utanför kl 12 för att se hur många vi blir. Då vet vi hur stort bord vi behöver när vi väl kommer in!

Bezilia: Yes, ikväll blir det gravidyoga! Det ska bli spännande!

• Plogen
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 8 juni - Plogen
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 17 juni - Happy73
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 25 Juni - Angeni

Spicy Hot på lördag: Jag kollade på tidigare inlägg och vågar mig på denna uppställning

Kommer
    MumsMaräng, Angeni, MaraFara, Jolinsfaster, Bezilia, Plogen

Kommer inte
    Happy73, Swweetiie

Osäkert/Har inte svarat:
    Lizzen, Nihao, HippYgirl
  • Plogen

Jag tror att jag tänker be om en doggy bag!

• Plogen

Fniss, ja eller hur! Då kan vi kalla oss Doggy bagarna eller nåt sen Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte behöver nån doggy bag. Jag är mycket hungrigare nu för tiden och äter ganska mycket mer. Antagligen onödigt mycket, för vad jag har hört så ska man bara äta en smörgås mer. Det överskrider jag med råge! Hur är det med er andra, är ni lika hungriga?

• Plogen

Hej tjejer och tack för senast! Jätteroligt att lära känna andra gravidmagar!
    Jag har glömt kalendern på jobbet så jag får återkomma om datumen.

MaraFara/Hippygirl: Change verkar som ett bra ställe för BH-inköp, var ligger det? Jag köpte en ny på Lindex för ca två veckor sen och den känns redan trång!

Jolinsfaster: till slut har även jag känt rörelser, visst är det helt fantastiskt!

• Plogen

MaraFara: Kanon, då ska jag gå dit och kolla! Har inte varit så mycket på stan sen jag blev gravid, låg hemma och spydde i princip hela hösten!

• Plogen
    Fika hos Elin på skälby kl 14.

Lördag 6/2 - Jenny, vikh, Anna (efter 14), MumsMaräng, Jolinsfaster

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster

Lördag 13/2

Söndag 14/2 Anna, Plogen

Lördag 20/2 - Jenny, Anna, MumsMaräng, Sara, Jolinsfaster, Plogen

Söndag 21/2 - Jenny, vikh Anna (innan 14)MumsMaräng, Plogen

Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, Sara, Plogen
  • Plogen

Jag har inte börjat köpa nåt över huvudtaget. Det är ju en djungel det här med både babyskydd och barnvagnar! Jag har resonerat som du Bezilia, först vill man inte ta ut nåt i förväg, och nu känns det fortfarande som att det är lång tid kvar. Fast tiden går ju fort...

Svar på tråden bf-juni västerås