• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MaraFara
    MumsMaräng skrev 2010-08-19 19:52:01 följande:
    ÅH! Vilka ljuvliga bilder! Jag skulle komma, men fick ta itu med logistik och grejer kring en anhörigs hälsa. Nästa gång hoppas jag!
    Hörrni, jag har funderat på om ni skulle vara intresserade av att vi flyttar över till Facebook och där reggar oss som grupp? Då kan vi ju vara låsta och behöver inte vara exponerade mot resten av världen på det sätt vi är här. Vad säger ni? Dessutom kan vi ha fotoalbum och så, vilket ju kan vara trevligt!
    Hur tänker ni?
    Kram, Mums
    Jag hänger på.. Vi är ju mindre exponerade där än här..
  • Bezilia

Vi pratade ju om att ses på Odensvi på måndag. Då är det öppet för alla åldrar. Jag går gärna ytterligare någon dag så då kan vi ju testa något annat ställe. Vallby har ju för bebisar på torsdagar. Vad sägs om Odensvi på måndag och Vallby på torsdag?

För mig skulle det absolut funka att ha en grupp på facebook men jag antar att inte alla har Facebook och då blir det ju lite trist. Finns det inga andra ställen där man kan lägga upp en liknande grupp?

• happy73

imorgon åker vi till viksäng. häng på om ni vill

• Bezilia

När är du där imorgon? Jag måste ju ta reda på hur jag tar mig dit eftersom jag inte har bil... och har aldrig åkt buss här i stan... :) Men det vore trevligt att följa med!

• MaraFara
    Bezilia skrev 2010-08-19 22:36:58 följande:
    Vi pratade ju om att ses på Odensvi på måndag. Då är det öppet för alla åldrar. Jag går gärna ytterligare någon dag så då kan vi ju testa något annat ställe. Vallby har ju för bebisar på torsdagar. Vad sägs om Odensvi på måndag och Vallby på torsdag?

För mig skulle det absolut funka att ha en grupp på facebook men jag antar att inte alla har Facebook och då blir det ju lite trist. Finns det inga andra ställen där man kan lägga upp en liknande grupp?
    Det blir kanonbra..
  • HippYgirl
    Happy: Vad har du för model och färg på din P&T? En sak jag funderar över är fur ja ska ha skötväskan. Man kanske ska bli fanatiker och sy massa grejer och så man sett folk göra *ler*
    Visst är det de transparanta regnskyddet man ska ha? Finns alltså inte på barnenshus eller arosbaby?

Får se om vi kan hänga på på måndag. Torsdag kan jag inte då är nog Leah hemma eftersom dom går på dagis MÅ-ON.
  • Bezilia

Jag inser att jag inte har hjärnan med mig just nu... På måndag ska vi iväg och fira att det var två år sedan vi träffades. Så det är ju ingen bra dag att gå till öppnis. Om vi inte ses vid 9 såklart för då hinner jag ju dit och hem innan Daniel är riktigt igång :) Så ska vi ses kl 9 när de öppnar? Eller om det är någon som vill gå dit på tisdag istället så följer jag med då!

Någon som ska ner till stan idag och har lust att ta en fika? Jag är lite rastlös...

• Bezilia

Förresten HippY: Är det helt förbjudet att ta med äldre barn när det är bebisdagar? Det borde det ju inte vara.. Om inte så kan väl Leah följa med på torsdag?

En annan sak... Onsdagen den 1/9 startar Sf barnvagnsbio och har det sedan onsdagar kl 11 ojämna veckor. Än är det inte bestämt vilka filker som visas. Någon som är sugen på att följa med?
    www.sf.se/barnvagnsbio

• Addisen

Bezilia
    Jag hade faltiskt tänkt åka ner på stan en sväng idag, men efter lunch. Tänkte kanske kolla om de börjat sälja overaller och sånt till höst och vinter. Jag tar gärna en fika om du vill. Men som sagt kommer nog ner närmare 13-13.30. Hör av dig om du är sugen på att haka på!
    Sen tyckte jag att barnvagnsbio låter som en bra idé, jag kommer definitivt hänga på någon gång. Saknar att man inte kan gå på bio när man vill längre...

Öppnis nästa vecka spelar ingen roll vilken dag ni tar för mig och Frank så bestäm ni som har syskon och så.

Svar på tråden bf-juni västerås