• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MumsMaräng

ÅH! Vilka ljuvliga bilder! Jag skulle komma, men fick ta itu med logistik och grejer kring en anhörigs hälsa. Nästa gång hoppas jag!
    Hörrni, jag har funderat på om ni skulle vara intresserade av att vi flyttar över till Facebook och där reggar oss som grupp? Då kan vi ju vara låsta och behöver inte vara exponerade mot resten av världen på det sätt vi är här. Vad säger ni? Dessutom kan vi ha fotoalbum och så, vilket ju kan vara trevligt!
    Hur tänker ni?
    Kram, Mums

• vikh

Ska vi ha träff på Odensvi öf nästa vecka??vilken dag har dom öppet vet nån det??

• happy73

hippygirl grattis till ptn vad blev det för modell. Sport, vibe ? vilken färg. Om du vill så är jag med i en pt tråd med många bra tips som jag kan länka dig .

Mumsmaräng jag håller mig gärna kvar här. vill inte ha allt på fb.

• Addisen

Mums
    Gud vilken bra idé! Jag va lite osäker på om jag skulle lägga ut bilderna här för jag inte visste om alla ville ha sina små på nätet. (ni som har mig på fejan vet ju att Frank är ganska exponerad Tungan ute mest för att hans släkt bor så långt bort) Vet du hur man startar en sån grupp? För det vet inte jag...

Och här är öppetiderna för Odensvi:

Måndag kl 12.30-16.00 alla åldrar Tisdag kl 9.00-13.00. Öppet för alla. Vissa veckor är det uteverksamhet och utflykter. Ring för mer information. Onsdag stängt Torsdag kl 9.00-15.30 för barn under 1 år Fredag kl 9.00-14.00 alla åldrar Vilken dag passar bäst??
  • happy73

jag hakar gärna på någon dag när det är för alla åldrar

• angeni

Jag kommer nog bli utskrattad här men jag har inte facebook Så jag stannar gärna kvar här och pratar

Vi följer med en dag då det är för alla barn. Dock är det ingen dag denna veckan som fungerar med Linas inskolningstider.

Återbesök på nästa fredag till BM för efterkontroll. Ska bli intressant och läsa förlossningspapprena Undrar hur mkt morfin de tryckte i mig egentligen.

• HippYgirl
    Happy: jag kom nyss hem med min röda P&T Sport 2010 Skrattande dock saknar jag regnskydd, vart köper ja de?

Som sagt så kan vi kanske hänga på till odensvi nästa vecka, beror på Leahs inskolning.
  • HippYgirl
    Jolin: jag kom ju aldrig på bussar för så fort det fanns en vagn kom inte vi på och nu när Leah är på dagis har jag ingen lust att gå till dagis med syskonvagn, gå hem och byta och sen åka till tex öf med sam i en enkel vagn. nu kan jag ta P&T:n direkt från dagis till aktiviteter med bara Sam utan att behöva ha jordens största vagn :) men innan när båda var med jämt var den super!

och så gillar ja att byta vagnar, så att sälja 3 vi har hemma kommer ge masssssor med plats ;)
  • HippYgirl
    Happy: köpte den för 3000 beg. hon hade haft den 5 månader :) dum affär för henne, grymt bra för mig :)
Svar på tråden bf-juni västerås