• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Jolinsfaster

Hej allihopa

Sitter och väntar på att Frida ska vakna så hon hinner få mat innan vi åker på kryssning. Ska bli riktigt härligt att komma iväg. Frida blir två månader idag och har namnsdag (mellannamn) + att det var ganska exakt två år sedan Micael friade till mig (även det på en Finlandsbåt, dock inte samma), så vi har mycket att fira.

Mums: Jag har anmält mig till starta eget-kurs, så jag hoppas på att P har lite kunder som behöver hjälp framöver. Om inte, så kommer kursen säkert att vara nyttig ändå.

Jag har trott att jag skulle bli rastlös av att vara hemma, men ni verkar ju ha fullt upp med både det ena och det andra, så jag hakar gärna på till allt möjligt när jag också är ensam hemma. Jag skulle vilja sy barnkläder. Är det nån som är duktig på sånt eller intresserad av det? Har köpt på mig en del tyger från Panduro som just nu har 70% rabatt på alla tyger. Vet inte hur mycket det är kvar nu ifall nån vill fynda, för det var väldigt utplockat redan i början av förra veckan när jag var där.

Ni får gärna betygsätta dom öppna förskolorna som ni besöker i veckan, så man vet om det är värt att gå dit fler gånger.

• Plogen
    Lady B: amma ståendes, vad impad jag blir, det skulle jag aldrig orka! Jag har redan fått ont i nacken av amningen, tror att jag spänner mig. Jag messar dig om morgondagen!
  • HippYgirl
    Plogen: har man en 4 och snart 2 åring är det rent lyx att sitta och amma, det gör jag bara kvällstid när Alfons och Leah sover.
  • MaraFara
    HippYgirl skrev 2010-08-23 12:00:56 följande:
    Plogen: har man en 4 och snart 2 åring är det rent lyx att sitta och amma, det gör jag bara kvällstid när Alfons och Leah sover.
    Här ammas lite hur som helst.. Har ammat medans jag lagat mat, medans jag ätit, varit på toa osv.. Att lära mig amma var ngt jag fick in snitsen på när de andra var små, men takterna satt kvar Glad
  • MaraFara
    MaraFara skrev 2010-08-23 13:09:03 följande:
    Här ammas lite hur som helst.. Har ammat medans jag lagat mat, medans jag ätit, varit på toa osv.. Att lära mig amma var ngt jag fick in snitsen på när de andra var små, men takterna satt kvar Glad
    snacka om att glömma.. det skulle stå att lära mig amma samtidigt som jag lagar mat, var ngt jag lärde mig när de andra var små :)..
  • HippYgirl
    MaraFara skrev 2010-08-23 13:09:03 följande:
    ja precis! en gång när leah var liten litade jag mig över henne typ i bilen och ammade när vi åkte :)

maxi, lagar mat, läser saga m.m
  • Plogen

Ja, det är bara att inse att man är en klen typ som inte kan mäta sig med alla stålkvinnor här!

• shia
    Plogen: vi har alla olika styrkor i livet {#emotions_dlg.flower}

Jolins: hoppas att ni får en toppen resa , ser att ni har mycket att fira ! Nu har även jag och Viktor anmält oss till babysim V.44 på måndagar, det blir roligt det :)

Lady B. Hade gäran gått med dig och Frank med vi ska till  BVC i morgon kl 10...typiskt. Men det brukar ju inte ta så lång tid och hemdals BVC är ju väldigt nära Odensvi ÖF så jag hinner nog dit en sväng, får helt enkelt se hur lång tid det tar att väga våran lilla palt !
  • Addisen

Shia och Jolins
    Tack för påminnelsen Shia, jag har oxå anmält Frank till babysim v. 44 på måndagar nu. Så då är vi 3 som kan gå tillsammans! Kul kul!

Va spännande att se va lille V väger nu Shia, hoppas du hinner förbi Odensvi efteråt Glad

• MaraFara
    Plogen skrev 2010-08-23 15:15:30 följande:
    Ja, det är bara att inse att man är en klen typ som inte kan mäta sig med alla stålkvinnor här!
    Så du tillhör inte kategorin stålkvinna? Det gör väl alla mammor, iallafall i mina ögon..
Svar på tråden bf-juni västerås