• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen
    MaraFara skrev 2010-08-23 17:21:52 följande:
    Så du tillhör inte kategorin stålkvinna? Det gör väl alla mammor, iallafall i mina ögon..
    Okej, vad skönt!

//Stålkvinnan
  • shia

Lady B: va kul att vi ska gå tillsammans :)

• MaraFara

Jag gjorde en hemmavägning idag, och unge herr Melvin väger ca 7,2 kg.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta Glad.. Så nu går han under namnet Biffen.. Inte undra på att babyskyddet är tungt att bära..

• MaraFara

Melvin sover just nu, men jag dyker upp senare på Odensvi.. Däremot vet jag inte exakt tid, då jag ska åka buss idag..

• Bezilia

Även jag blir lite sen till Odensvi, men jag kommer... Stod här påklädd med Tove i vagnen och Bezzie i koppel för att gå en kort sväng med henne innan jag skulle bege mig iväg. Då kom jag på att jag inte kunde hitta mina nycklar! De ligger i bilen som Daniel har i Fagersta! Skit! Givetvis låste dessutom daniel utifrån imorse så jag kommer inte ut ur lägenheten! Tur att Daniels pappa har extranyckel och kan komma hit med den om en halvtimme... :)

• HippYgirl

hoppas ni har kul på ÖF!

själv sitter jag här med en Sam som inte vill sova, äta, leka, sitta i bumbon, gungan, stå, åka vagn, eller cykelkärra! Men gnälla går bra! :/  Har varit så nu i 3 dagar. Blir super gnällig runt 18 på kvällen men nu har han hållt på sen vi gick upp kl 7 i morse :/

• angeni

Hippy: Det låter inte som någon höjdare.

Här är det renovering samt dagisinskolning. Jag har totalt tappat motivationen att renovera nu.. Får ingen fritid alls. Lina på dagis på dagarna man är med en timme varje dag. Upp på morgonen stressa dit, stressa hem för att renovera Patrick blir lidande. Men han är ganska nöjd ändå. Sitter i babysitter och skrattar och har sig. Sover osv...
    Renoverar tills kvällen kommer då ska man vara glad om man hinner duscha innan man ska sova. Sedan amma nätterna igenom. Jag är trött!!
    Funderar även på att ge ersättning istället för att få försöka få sova mer på nätterna. Sambon ligger ju bara och snarkar medans jag ammar. Vissa gånger har jag emd somnat.
    Lina har kommit in i trots och samtidigt 2 tänder på väg upp så maten blir lidande. Blä för att vara småbarnsförälder just nu.

Sambon börjar nästa vecka... Hur ska detta gå till?

Kan tänka mig att följa med till öppna förskolan nästa vecka om det blir tisdag, onsdag eller torsdag mellan 9-14 då Lina är på dagis däremellan

• shia

Hippy: Låter inge vidare skojjsigt !

Tack för idag tjejer , alltid lika treviligt och avslappnande att träffa er. Jag har liksom hakat upp mig på Vikors prickar så jag tänkte bara höra vad ni tvättar / badar era barn med. Vi använder bara vatten.

• Addisen

Tack för idag mammor, tiden går alltid så fort när vi ses! Så himla trevligt! Ser fram emot torsdag på Vallby Glad

Shia
    Vi badar honom i vatten och lite babyolja.

Hippy
    Låter kanske som Sam är inne i ett sånt där växtsprång när de blir extra gnälliga och klängiga. Låter iaf lite jobbigt att ingenting passar den lille mannen.

Jag funderar på att ta en prommis på Rocklunda imorgon...någon som är sugen att haka på?

• Plogen

Ja, tack för idag allihop, jättemysigt! Jag tyckte Odensvi var minst lika bra som Viksäng.

Hippy
    : vill han varken äta eller sova? Jobbigt!

shia: vi använder också bara vatten. Vad trodde BVC att prickarna berodde på?

Svar på tråden bf-juni västerås