• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • cicci10

Vi har samma problem med vår ena kisse hon älskar spjälsängen. Fast hon älskar ju o ligga där hon vet att hon inte får ligga. Det enda sättet att hålla henne borta från spjälsängen är att stänga dörren in till sovrummetGlad

• HippYgirl

God morgon! eller ja, hoppas ni sover!
    här har Sam börjat med en dum vana. igår vaknade han 4.55 gick ju inte att ligga kvar i sängen då han tokbajsade just då. Imorse samma sak, vaknade 5.40 och tokbajsade så det var ju bara att gå upp idag med.känner mig som en zooombie! jaha nehe, nu vaknade Leah också så det är väl bara att ta upp henne med.
    hoppas all haft en skön helg!

• MaraFara
    HippYgirl skrev 2010-09-26 06:14:52 följande:
    God morgon! eller ja, hoppas ni sover!
    här har Sam börjat med en dum vana. igår vaknade han 4.55 gick ju inte att ligga kvar i sängen då han tokbajsade just då. Imorse samma sak, vaknade 5.40 och tokbajsade så det var ju bara att gå upp idag med.känner mig som en zooombie! jaha nehe, nu vaknade Leah också så det är väl bara att ta upp henne med.
    hoppas all haft en skön helg!
    Å jag känner mig som en helt ny människa efter att Melvin i 2 nätter sovit fram till ca 3 innan han vaknat för amning.. Tidigare har han ju vaknat varannan timme, vilket blir många amningar på en natt.. Men nu har dom minskat lite, tack för det..
  • HippYgirl

Sam ammar typ varannan timme. Att då gå upp kl 5 e Inge kul. Kunde inte lägga mig när han somnade heller, leah var ju vaken. Men nu är alex uppe med henne så ska försöka vila lite iaf.

• Plogen

Hallå tjejer!

En fråga: har nån av er börjat med sittvagn? Eller när tänker ni börja med det? Våran tjej är inte så road av att ligga i vagnen längre. Är det tidigt att börja med sittvagn vid fyra månader? Tror jag ska höra med BVC nu i veckan, men det vore intressant att höra lite vad ni tycker.

Kram på er!

• HippYgirl
    plogen: Sam halvsitter och har gjort de sen han var 3,5 mån. Leah bytte jag till sittdelen då hon var 3 mån.
  • angeni

Plogen: Vi bytte till sittdel väldigt tidigt, säkert mellan 3-4 månader med Lina för hon skrek sig annars igenom promenaderna, hon ville inte alls ligga och titta på mamma utan ville se världen

Hippy: Hoppas han sover längre snart

• Plankan

Hej tjejer,

Jag kan verkligen tipsa om att göra en utflykt till Önsta Gryta församlingsgård. Just nu är det klädbytardagar och man kan göra riktiga fynd! Jag köpte fem bodysar, fyra par byxor, två set (jacka/tröja och byxor), en vindtät jacka och en fleeceoverall för en billig peng. På onsdag är det halva priset på kläderna.

Hoppas ni haft en bra helg Glad.

• Plogen
    Hippy, angeni, intressant. Tror jag ska testa snart. Och om det funkar med sittdelen ska jag snart börja spana efter en lättare vagn, som jag kan få in i bakluckan utan att knäcka ryggen...

Plankan: lät som ett kanonbra tips, man kanske skulle ta sig dit!
  • HippYgirl

Jaha då var vi vakna igen då. Vaknade 3.58 av en klarvaken Sam som låg och sparkade på mig. 5 min senare hör jag hur Leah ligger och ropar i sitt rum :/ henne mutade ja med välling, får se om Sam kan äta sig till sömns igen, pallar inte!

Svar på tråden bf-juni västerås