• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Hippy: håller tummarna för att ungarna somnar om.

Här är det jag som är ensam vaken, eller ja maken som gör sig redo för jobbet, vilket inte alls känns någon höjdare. Har så ont i ansiktet så jag tror jag ska smälla av... Alvedon+ipren ingen nytta alls än så länge..

• cicci10

I natt sov Julia ända fram till kl 7 alltså 8 timmar i streckSkrattande men av någon konstig anledning känner jag mig helt mörbultad när jag vaknar ändå. Det är som att tröttheten hinner ikapp.
    Idag är det dags för 3-månaders vaccinationen, har hört att den inte alls är kul. Lilla pluttan hon ska bara veta vad hon har att vänta idagRynkar på näsan

• shia

Hippy: du gör det himla bra, förstår om du är trött!! Äter han varannan timme varje natt ?

Angeni : vad har hänt med ditt ansikte? Har jag missat något ?

Cicci10: Hoppas att hon slipper feber lilla tjejen*håller tummarna*

Viktor föredrar också att liksom halvsitta upp i vagnen,kan inte förstå att våra små spädisar börjar bli så medvetna !!
    Vi har Vallby inbokat på torsdag kl 10 på vårt lilla veckoschema, hoppas någon fler är sugen på att haka på :) 

• Plogen
    Cicci10: skönt att få sova en hel natt! Här vaknade vi kl 23.30, kl 03.30 och kl 05.30 för att äta, det är ovanligt, hon brukar bara vakna en gång, så idag är jag lite seg. Lycka till med sprutorna!

Shia: jag kan inte hänga med till Vallby på torsdag, jag har BVC-tid plus att jag ska träffa en kompis på eftermiddan. Hur gick det förresten med tågresan till Sthlm? Gick det bra med vagnen på tåget?
  • shia

hej mammor med snoriga barn ! ska man tolka snorighet= förkylning = att hålla sig hemma ?

plogen: det gick bara bra. med våld och vilja löser man allt ;)

• Jolinsfaster

Plankan: Halva priset på redan låga priser låter riktigt lockande. Risken är väl att det inte finns så mycket kvar att välja på. Gick igenom Fridas garderob lite snabbt i morse för att kolla om det var dags att byta till nästa storlek för jag tycker hon har haft 62 i evigheter. Dessvärre var 68 för stort fortfarande, så egentligen behöver hon ju inga kläder just nu, så får se om jag åker och kikar på Önsta ändå. Kika kan man ju alltid göra... eller inte.

Shia: Vallby på torsdag är en del av vår veckoplanering också. Kommer nog dock lite senare än kl 10, runt kvart över, för jag har kommit på att då hinner inte Frida bli trött och grinig till sångstunden, vilket hon annars hinner bli om mamma sitter och fikar i en halvtimme innan det är dags.

Trots att Frida är snorig tänkte jag ta en promenad med henne. Man får ju krupp av att sitta inne hela dagen!

Cicci: Lycka till med sprutorna. Jag trodde det var lugnt 24 timmar efter sprutorna, men icke. Frida har haft lite feber typ hela helgen och varit gnällig (fick sprutorna tors em). Dessutom har hon blivit snorig, men jag vet inte om det har att göra med sprutorna eller om det är en vanlig förkylning. Fast mellan varven har hon varit glad, så det är rätt lugnt ändå.

• shia

jolin: jag tänkte ta en prommis ned på stan och inhandla 2 saker vid 13-tiden, sugen på att följa med ?

• HippYgirl

Shia : vi kommer nog till vallby på torsdag! Och det där med snoriga barn, beror på vad för snor. Leah som är snorig nu kan lixom vara snorig men i övrigt frisk till typ April ;). Man får gå på sin mamma känsla

• Lille Skrutten

Jag och min lille skrutt kommer till Vallby på torsdag, vi ska sätta fötterna i avgjutningsmallen och föreviga hans söta fötter!

Den mjökfria ersättningen verkar fungera bra, vi har en ny bebis här hemma som sover själv på dagarna, jollrar och leker utan magknip och illvrål. Ni anar inte hur skönt det är! Tack Skuggspel för dina visa ord och din hjälp!

Har tagit en underbar promenad i det soliga höstvädret. Hoppas det håller i sig så det kan bli fler sådana ljuvliga äventyr. Säg till om vi ska slå följe nån dag, vi har ett motionsspår här i närheten och en bil om vi ska testa på Björnön eller någon annan del av Västerås.

• angeni

Shia: Dunderfökyld och det har satt sig på bihålorna i vänster sida av ansiktet. Inte kul alls...

Är det bebisdag på torsdag eller får alla åldrar vara med?

Svar på tråden bf-juni västerås