• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl
    Angeni: det är bebis på torsdagar och alla åldrar resten av veckan på Vallby

ja ska dit med alla på fredag också
  • angeni

Okej då kanske vi inte kan komma, eftersom Lina har varit borta från dagis idag och blir det imorgon med så kanske de cp-ar så vi får inskolning ons-tors med.
    Blä! Men hon ska isåfall vara mellan -10-11,45 men blir tråkigt att inte få vara med länge.. Hoppas hon kan vara längre på dagis. Men annars blir det på fredag

• Bezilia

Idag har vi varit på önstas klädbytardag. Jag visste inte riktigt vad jag letade efter så det blev mest en massa rotande i högarna och jag tyckte inte att jag hittade så mycket speciellt. Men några bodies blev det iallafall. Någon som gjorde bättre fynd än jag?

Jag kommer till Vallby på torsdag. Det står uppskrivet som en stående punkt varje vecka.:)

• cicci10

Vilken tid är det som gäller på Vallby på torsdag? Jag har aldrig varit där.

• Bezilia

Cissi: Vi brukar vara där runt 10 förkl 10.30 har de sångstund som är mysig.

• perni80

hej hej!

lite sent, men tack själva för fikat förra veckan. Såå mysigt!
    JAg har oxå Vallby stående på min att göra i veckan listan. Kommer dit vid 10.
    Imorron ska jag hem till min "syster" vi säger systrat til varandra för att deras mamma var dagmamma åt mig från jag var 1 år och då blev hon som min storasyster. hon fick oxå barn här i juni och vi har inte träffats sen dess. Så ännu fler bäbis möten :)

ha det så bra

• sussi81

Gokväll på er!

Här har ni en till som har en "tuttig" bebis... Så fort lillkillen vaknar på natten så vill han tutta... Det går bra om sambon tar upp honom och söver om honom, men det känns "enklare" att jag bara stoppar in tutten för då somnar han ju om... Men då får ju inte jag någon samanhängande sömn, såvida jag inte går och lägger mig tidigt på kvällen då han gärna kan slå till att sova tre-fyra timmar.. Dock är det ju skönt att han somnar för natten vid 19.30... Men men, man vet ju att det blir bättre... (förhoppningsvis snart ;) Maja höll ju oxå på så periodvis...

Vallby på torsdagar tycker jag blivit jättemysigt då så många av er brukar va där! Ska dit imorgon då min bvc-sköterska satt ihop en "syskon-mamma-grupp". alltså med sånna som har fått bebbe nu och har barn sen tidigare. Ska bli kul...

• Nihao

Det enda jag inte gillar med torsdagarna på Vallby är att de krockar med bebisdagarna på Odensvi ÖF. Dessa har jag rangerat ut till förmån för att träffa er men annars är de också rätt trevliga. Var på Vallby öf en sväng idag med alla mina barn. Tjejerna fick välja o de ville till Vallbys stora lekplats o sen öf. Kan säga att det är himla lugnt där när vår bebismaffia inte är där. :)

• Plogen

Jag håller med Nihao! Jättesynd att det är samma dag som Odensvi! Fler från Malmaberg/Skiljebomaffian som vill gå till Odensvi ibland på torsdagar? Vi kanske kunde ses där ibland i alla fall?

• ellan021

Hej mammorna!!

Va på BVC i fredags me lilltösen, hon hade gått upp till 4840 g och är nu så lång som 58 cm. Trodde att hon hade växt mer för på tidigare kollar så har hon i snitt växt en cm i veckan men nu hade det avtagit lite. Fast jag antar att det kan ändra sig igen.

Hur många av er går på babysim?? Jag tänte börja med Charlee på Kristinansborgsbadet v 44 om det fortfarande finns platser. Skulle va kul om nån mer vill följa med.

Har inte heller vart på Vallby men kommer jättegärna dit på Torsdag, ligger det inne vid vallby centrum??

Cicci10: Hur har det gått efter sprutan? Hoppas att lilltjejen mår bra.

Kram på er!!

Svar på tråden bf-juni västerås