Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Idag är jag på dag 2+ känner inte att det är på G. Bebbe är fixerad så den är välkommen ut närden vill. Vi har även Isak uppe i stugan med farmor o farfar så det vore ju bra om den kom idag eller i morgon. Sambon är på killfest (grillfest) i Hallsta ikväll så jag lär ringa i tid om han ska hinna hem.

• happy73

Hej tjejer gu vad spännande med att det kan komma en när som hällst. Här händer det ingen ting så himla drygt. Jag hoppas på att det händer saker inatt. Börjar bli lite otålig. Tänk om vi alla skulle kommain i natt eller i morgon =)

• happy73

hmm nu vill man ju veta om jolin har åkt in. Det måste hon ju ha gjort. Vill veta, vill veta!!!
    Känner meg otålig så in i bombern

• happy73

Ja vi får hälsa Leon välkommen idag o kanske jolins bebis. Här händer det inte mycket.

Hur går det för er andra med sovande,ammande m,m.

• happy73
    Mums snacka om förvirrad jag blev när jag såg dig idag. Blev ju fel person på fel ställ. Du har än väldigt fin utstrålning o energi och såg inte alls så besviken ut. Men jag vill önska dig lycka till i morgon. kram

Angeni hoppas att det drar igång snart o att du får må bättre.

skuggspel hoppas även du får vila och må bra. Försök o fixa barnvakt så du verkligen bara kan sova en stund.
  • happy73
    Skuggspel tycker så synd om er /dig. Det ända positiva är ju att du har några dagarkvar innan kottarna kommer så troligt vis så har ni fått el och lite annat på plats. Hur går det med köket o badrummet?

Igår gick min väns man bort (våran kompis). Så nu vill jag verkligen att bebbe ska komma ut så jag kan åka ner till henne o vara ett stöd o hjälpa henne mad barnen.
  • happy73

Här händer det inte mycket +7 idag. Känner som du sussi är super trött. Jag orkar inte vara i solen så idag när jag lämnat Isak på dagis åkte jag hem o sov. När jag hämtade honom sedan från dagis köpte jag en hel vatten melon o åkte över till syrran så jag fick lite hjälp med Isak.
    Jag hoppas verkligen det händer något ikväll. Jag har ingen lust att föda på midsommar.

Inte var det så många som gick över tiden här. Vilken tid på dygnet började era verkar?
    Förra gången började mina verkar på senkvällen natten. De säger ju att det är det vanligaste. Men hur var det för er?

• happy73

Hej kul o höra när era värkar satt igång. varje kväll är jag upp lite senare o hoppas på att det ska sätta igång men icke då. Jag känner mig otroligt stressad att inte få ut bebisen. Jag vill ju kunna ligga kvar på bb någon dag. Begravningen är ju nästa fredag så nästa torsdag behöver vi åka ner till gbg.

Jag vill också veta hur det går för mums o jolins. 

• happy73

Å mums vad härligt att lillkotten kommit. NalleVälkommen till världen LeonNalle. Härligt att brösten börjar göra sitt jobb. Jag skulle gärna vilja ha litte dolly hehehe.

ja, ni får förlåta mitt tjat men det händer ingenting här o det verkar inte som det blir något inatt heller. Håller det på så här har vi nog packat väskan full med onödiga saker.

vad håller alla hus i morgon då?

• happy73

Grattis till de små o stora krabaterna.

Här händer det inget och jag måste nog säga att det blir nog jag som får sist. Jag blir så sur. Kan den bara komma någon gång typ i kväll.

marafara tycker verkligen synd om dig. Snacka om osäker  tjej han förredetta verkar vara. Pappan kanske är lite osäker han kanske tar sig med tiden.

mums o skuggspel hoppas ni får må bättre snart, typ nu.

Vad blir det för namn på nykomlingarna?

Svar på tråden bf-juni västerås