• Pia J

***Hallsberg***

woooho!
    E först!

jag snorar som vet inte vad....har inte TID med det här!

shit happens
  • Pia J

näää det här är förkylning.... blä.

shit happens
  • Pia J

hej hallå, nys och snor :-P

I helgen blir det kalasande här hemma.  Lilla Ronja blir två år!!!!

Ikväll ska jag och tjejerna ha lite myskväll. R ska på bio med en kompis.

Nu ska lite lunch ner i magen!

shit happens
  • Pia J

Ronja Rabarber Bus Rövarunge hälsar tack för alla grattis!!

Idag har vi haft mini-kalas... då papps är borta på jobb idag, så började vi med frukost kalas och paketöppning innan han åkte, sen kom mormor,morfar och g.mormor på lunch och fika.
    Det bjöds på parmainlindad kycklingfilé i balsamvinäger sky, kroketter, frästa grönsaker och sallad..
    Givetvis en tårta å bullar

Hon är mycket nöjd damen!!
    Favoriten var nog dockan med artonstusentrettiotvå tillbehör från gammelmormor!! Sen hade "hon önskat sig" mjuka paket. Å massa fina kläder blev det !!! *mamman glad*

trevlig fortsatt helg!

shit happens
  • Pia J

Hanna- kräkig hund? Fick en kräka i sängen i fredags... WiiiHooo, inte...

har varit i skolan, login fungera inte... Blivit erbjuden två ras katter, omplaceringar... den ena en siames den andra en Maine Coon.. vet ni några som letar katt, hojta till..
    Varit till måleributiken, köpt färg till Ronjas växasäng. Till banken, å startat Thailand kontot :-P
    Varit till Lindex en snabbis-köpte vantar till barnen,trosor till Ronja, en mössa till mig, till ica och nu hemma å fixar med det jag inte kunde på skolan.

Våran lilla/stora Ronja ville inte ha blöja igår.. Så söt. "Baala tooshor." 
    Storasyster pott tränar henne. Vore trevligt om hon var torr till sommarn, skönt med bara ett blöj barn. Men ingen brådska, allt har sin tid."-hon blir oxå tjugo år en da" som mormor säger :-P, som hennes mamma sa...haha

Måste fixa mej ett giltigt id med.... har tydligt gått ut..

shit happens
  • Pia J

Siamesen är foder allergiker, så den äter bara lammkött..och ägaren är vegetarian..så har uppkommit lite problem runt det tydligen...

Har man en kan man ha två :-P

Maine Coonen är en känslig tös. Lite rädd av sig. Men väldigt kelen och fin.

jag tippar på att hon har käkat nåt olämpligt! Bea alltså!

shit happens
  • Pia J

ja tusan vikket väder...

Marie--- låter som vilken småbarnsmamma som helst tycker jag :-P

Idag har jag lyckats skrivit ut massa skolarbete. Sorterat ut massa papper, å in där det ska vara. Samt slänga en J-LA massa skit... Sorterat ut lite ur köket.
    Nöjd med vad jag åstakommit...

hoho- igår beställde jag första bebbeplaggen kunde inte hålla mej!! hihi!

shit happens
  • Pia J

kör ingen lukta gott i lådorna här, endast ever clean.. kattsandernas rolls royce! Men vissa av dom kommer med doft iofs.

Köpte från ellos, ett startset i vit med svarta stjärnor- i det var det bodies,byxor,snutte å tossor, två pyjamaser i grått, å 3 vita bodiesar. Så funkar till vikken sort som helst. ..vilket iofs alla färger gör..men ändå.

måste nog ringa bm, för jag är trött hela tiden. Förmodligen i behov av järn...har ätit det de andra graviditeterna med.. så inte förvånad.

shit happens
  • Pia J

nej som föregående skrev, tror inte det är farligt. Menade mest att jag inte behöver den när sanden är så bra!

shit happens
  • Pia J

det är just det som e det fiffiga med everclean, ingen lukt. Kapslar in kiss å bajs i högar. Men givetvis så måste man ju rensa lådan varje dag. Byter hela lådan gör jag när jag köper sand.
    HATAR icke klumpande sand...då luktar det ju ammoniak å typ häst i hela badrummet efter en liten stund. Uääk. Kan inte heller med kattkiss/bajs lukt... men är kattmänniska

Tina- det är nog bara katter denna gång..

nu har jag varit till dagis, inte plogat.. intressant.
    Sen tog jag hundarna på en repa i eko.... MYCKET snö. Jawa syndes inte..hähä.

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***