• Pia J

***Hallsberg***

Hej svejs!

Hanna- hoppas Gustav blir helt frisk snart...kraken!

Och det med tandläkaren, är väl olika. Nina blev kallad när hon var 2 och sen 5. Så skulle det förmodligen bli med Ronja också.

shit happens
  • Pia J

har fått hem bebis räzern! WooHOOo!

OP går bra ska du se Tina, skönt att slippa besvären efteråt!!

Hanna- ingen leksak. De där snurrorna är ju värsta rooooliga ju!

shit happens
  • Pia J

Marie- Fyy tur att det gick bra då!

Hanna å Waersta- vi ska gå ur kyrkan.
    Ingen av våra barn är heller döpta. MEN om de vill det sen och konfirmeras etc får de göra det då. Men jag är inte döpt, inte troende eller något. Så tänker inte göra det bara för att.
    Och OM vi gifter oss så blir det även borgerligt.

shit happens
  • Pia J

Jag firar inte påsk för någon uppståndelse träff etc- jag gillar ägg och tuppar helt enkelt.

Jag firar julen för att träffa familjen, äta MASSA god mat och ge barnen julklappar.

Alla helgons dag firar jag inte... om vi inte gör någe jippo med maskerad eller så..

INTE för någon påstådd som de inte vet vem det egentligen är eftersom han är 3 personer i en! Har återuppstått, dött och kommit tillbaka...?!

Och OM det inte vore för alla religiösa tänk hade vi inte haft alla dessa krig, folkutdrivningar eller även rasism eller nazism.
    Tro hur mycket du vill, men jag klarar mig utan en tro på någon som ingen vet har funnits eller om han egentligen bara är lika verklig som rödluvan.

Ska jag gifta mig, gör jag det borgerligt. Inte i kyrkan. Och varför- jo för barnens skull.

En vän till en vän fick hjärnhinneinflammation igår och ligger på Uppsala sjuka nu i koma. Hennes familj har redan fått äta massa skit, deras son har AD/HD autism diverse andra komplikationer, nu skulle de även starta utredning på deras tös angående autism.
    Varför ska hennes pulsåder brista? Varför ska hon kanske bli hjärndöd?
    Hur tänkte Gud då?

Nej jag tror på mig själv och att behandla medmänniskan på samma sätt som jag vill bli behandlad tillbaka.
    Inte mohammed,Allah,Buddha, eller jesu gud och anden....

Men som sagt alla tänker olika.

shit happens
  • Pia J

Sockerråtta- Körkortet består av Allmän IT,Microsoft Words,Access,Excel, XP mm mm .. alltså man får certifierad datorkunskap kan man väl säga! Väldigt intressant men MYCKET!

Och jag tror jag fått minnesförlust efter varje graviditet, hähä. Nej men såklart att allt det positiva uppväger det negativa. Och belöningen man får efter dessa 9 månader är ju oslagbar!!  

shit happens
  • Pia J

wiiihoooo va alla skriver... Nu får ni lugna er lite jag hinner ju inte läsa!

Här delar vi väl lika?! vi lagar mat,jobbar, skruvar upp hyllor, klipper häckar och går ut med sopor,diskar etc. lika mycket.

HAHA Meloner och raggsockor med stenar... öööhuh!!... *visualiserar inte*
    men kan stolt säga att mina oxå vuxit nu *tihi* , preggot har kanoooooner!

Begravas- skiter i vikket.. jag e död då. Ingen behöver ge mej en kista som kostar apa, blommor och hitan å ditan. .Och som sagt avgiften betalar vi ju alla.
    Sen om de gräver ner mig på bakgården eller skippar mig i sjön Quittar.

hade pxc party här hemma för ett tag sen Det var  dyyyyyyyyyyyyyyyrt men vikka snygga tuttkassar!!

Helgen blir lugn. Mamma och pappa kommer hit i morrn på lite mat och så ska vi titta på melodifestivalen.. eller katastrofen... får vi väl se hur det blir..

shit happens
  • Pia J

Hanna- det lät väldigt fint!

Och instämmer man ska kunna föra diskussioner i ett forum. Vi tänker ju alla olika!
    Och det skulle bli sååå trist om alla hade samma åsikter!!

Men utan pajkastning.

shit happens
  • Pia J

en vis kvinna sa en gång till mig:
    "Santa Maria står i kryddhyllan!"

shit happens
  • Pia J

Hanna- sköööööööööööönt!

Bergendahl är bra ja! Sen gillar jag Andreas Johnsson..
    Men det är som sagt lite mer ett måste.. jag är inte så superintresserad faktiskt.

Persbrandt.. ja det vore väl för han jag skulle se filmerna i så fall..

Men mamma och pappa kommer hit ikväll, jag ska veva ihop en tacopaj. Och så blir det massa snacks. Och soffhäng.

shit happens
  • Pia J

my looooord grillat!! *dregeln rinner som niagarafallet*

Rätt låt vann!!
    och ja hon har väääldigt egen röst. Men så intensiv och innerlig. Ståpäls på armarna.
    Till och med så gamle pappsen rösta

Vi hade det jätte mysigt med tacopaj,snacks och underrhållning av de två mindre töserna- de röjde järnet till melodifestivalen!!

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***