• Pia J

***Hallsberg***

Tina- skönt om du blir av med det snart!!
    Pippi kläder....nä.. inte sådär.. på rak arm.

Nu är det fredag. Ikväll blir det slappartime.
    Om en stund blir det käk. Köttfärslimpa,potatis,morötter,sås, inlagd gurka, stekta kantareller och lingon.. MUMMA för graaviiiid magen

Barnen vill ha popcorn som fredagsmys.

Jag tänkte ta mej ett varmt bad sen. Skööönt!

Trevlig helg alla!!

shit happens
  • Pia J

Glaaaaad Alla hjäääärtans på er!! {#lang_emotions_heart}

Här har det varit fullt ös i helgen. Igår fick jag dagen för mig själv hemma för plugg,plugg och mer plugg. Ronja ville sova hos mormor och morfar...eller om det var de som ville att hon skulle sova över ...hihi!
    Nina hade med sig en kompis hem på övernattning. Så igår kväll hade vi pizza mys med melodifestival.

Idag har vi ätit våfflor, det var mumma!!
    Jag och barnen bakade även negerbollar förut.....Ronjas såg dock ut som kattskitar i kattsand, hahaha! varierande storlekar och former alltså..

Imorrn så bär det av till MVC!!

shit happens
  • Pia J

jepp vecka 25 nu. Ska bli sååå mysigt att höra tickandet!!!

shit happens
  • Pia J

hej svejs

Idag var det MVC som sagt. Blodtrycket var bra, mitt sf mått låg på 24. Och hjärtljud på 142. Sen så stod det 4+ på vågen. Strålande! Höra hjärtat är ju underbart!!

Sen drog jag vidare till A-sund för skrivning. Det gick STRÅLANDE det med
    88% fick jag. yay för mej!

Snart hämta barnen.

Min lilla vovva har blitt stoooor!! Hon löper sitt första löp nu

shit happens
  • Pia J

Elin- HAHA. Hej! söker du lite uppmärksamhet darling!!

Pink- Välkommen till oss!!

Hej å hå idag går det inte fort... ischiasen är ett monster idag.. hua.
    Men nu ska jag få in lite skola i huvvet var det tänkt.

shit happens
  • Pia J

Tina- nej det spelar liksom ingen roll om jag anstränger mej eller inte, värken kommer ändå. Och det gör ont att ligga så sömnen blir ju lite sisådär.

Hanna- hoppas du fick vila en stund!

Marie- nää ingen aning..men jag är ingen skidmästare bara jag tänker på såna så ramlar jag omkull

Ikväll ska jag och R ha en myskväll, lite film och mat när barnen somnat.. "bara vara". Nina och Ronja (om de får bestämma) väljer ju givetvis då makaroner och köttbullar..inte svårflörtade så. Jag tänkte veva ihop en liten potatisgratäng,nån sallad å steka ett par bitar kött till oss sen.

shit happens
  • Pia J

NEJ MEN HEEJ!
    Kul å se dej! Jag var tvungen att kika in på din sida lite ordentligare på fotot
    Så det blev socionom utbildning!!

shit happens
  • Pia J

Elin- luddiga minnen kan man även ha härifrån *visslar lite lömskt*

marie- slalom vore lika med självmord för min del

Ingen aning om varken Gotland eller Öland. Men västkusten är underbart om jag ska tipsa om nåt. Smögen, stränderna, färska fisken och hamnen. YAY!

Idag så kom mamma på att hon skulle överraska Nina med en övernattning och imorrn ska de till Badhuset. Det var populärt!!!
    Så nu är det bara jag och Ronja hemma och hon kvällsmyser lite med barnprogram.
    Robban jobbar över, kraken.

Linda- jag förstår det. Men det tar väl en stund att komma in i det oxå!! Förresten blev du nöjd med ditt betyg? Hann ju inte träffas på slutet.

Idag var jag och lämpa av lite blod på VC. Snart spräcker jag milstolpen -100!
    104 dar kvar

shit happens
  • Pia J

Precis, 4år är det vi hört,läst. Och kört på med Nina.

Elin- Nääää förstår jag väl att du inte gör!!

Tina- jepp snart 3-barnsmorsa. wiie! Inte klokt faktiskt. Om man tänker efter men superkul och spännande!

Idag har jag försökt plugga järnet men nu står ögonen i kors så jag hoppas på det bästa imorrn på mina skrivningar i Askersund.

shit happens
  • Pia J

jag måste nog hålla med Hanna och Waersta i detta fall.
    Vi har riktlinjer och lagar, de följer man.
    Säkerhetsåtergärder är VIKTIGA. Det har inte med att vara beskyddande eller överbeskyddande å göra.

Att låta stora syskon "hjälpa till" är en sak. Men ansvaret ligger ju alltid på föräldern. Thats it.

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***