• Pia J

***Hallsberg***

har 80 dar kvar...

shit happens
  • Pia J

hopp å hej va det skrivs!!

Bea har du varit ute å guppa med magen

Jag skulle klippa tånaglarna igår..var ju förfasiken ett helt företag att nå
    Kul å se en mus förresten...gör inte jag numera

Sockerråtta- ja det känns jättebra. har ont och så, men det är det värt

idag har vi varit till örebro, vi tog tåget och det tyckte flickorna var kul. Sen så var vi till ögonkliniken med Nina, lite bakläxa på glasögon användandet!!

shit happens
  • Pia J

Hanna- morgonstund har guld i mun eller var det grus :-P

Idag så känns det som om fogarna skulle kunna hoppa ur höfterna..ajjejaj.. men det struntar jag i.. *envisast i stan*

Ska iväg med barnen till dagis. Sen blir det lite skola på hemmafronten.

shit happens
  • Pia J

tina- skönt att det är över för dig. IIIISSSGLASS till dig, svalkar fint för det ömma.. hmm jag har nog oxå lite ont... en calippo kanske!? :-P

Missv- ja våååår!

Och njae---- jag är inte så värstans smidig just nu

shit happens
  • Pia J

Nej men hej Anna!

Idag åkte tuppar och hönor fram. Kunde inte hålla mig!
    Det där med påskris är ju kul...när man har katter *mutter*

shit happens
  • Pia J

jag har slutat att kolla på vädret i förväg.. jag tittar ut genom fönstret i stället..

Idag har jag gått mig gul och blå känns det som...ajjejjaj.

MVC gick bara bra!! Sjuksköterskestudent från Greys Anatomy var där... jag lovar.. Ögongodis...

BVC gick bra med Ronja med, kommer förmodligen bli utredning på hennes mage.. så får vi se!

Ronjamimmi- hihi har du oxå garderobsliggare!!

shit happens
  • Pia J

OM jag har... men jag har gett upp hår jagandet, haha. Nä inte riktigt, vi tumlar ju oxå det mesta. Underbart!
    Men vilken skillnad på årstider då mina går ut.. bli knappt nåt inne!
    Men har påslös dammsugare, också bra när man har djur!!

shit happens
  • Pia J

Marie- Så länge skulle inte jag kunna vara utan mamsen Vi pratar typ två ggr per dag i tele, träffas iaf 4ggr i veckan.. hahaha! Bor 5 min i från varann.
    Skönt med egentid!

Tina- ajdååå- hoppas du blir bättre..så kul är det ju inte med soppa heeela tin.. Du kan inte dricka nåt annat flytande, lite roligare :-P

Idag har jag varit till optikern i örebro. Gick bra bra..
    Ikväll blir det lugna puckar här hemma.. sugen på nåt gott till kvällen.. får se va det kan bli!

shit happens
  • Pia J

Tina- kan ju bara bli bra bedöövning i sköljet å så i det andra Hoppas du kan få i dig pizza- den lär vara ganska längtad efter kan jag tro!! :-P

Igår var jag ju med Ronja på BVC för prat om hennes diarrér hon har väldigt ofta och som blivit värre nu på några månader. Så nu kände jag att det var dags att titta upp! Så de vägde och mätte henne, inget allvarligt hon hade inte gått ner något eller så. Men hon skulle prata med barnläkaren idag.
    Och idag ringde hon tillbaka, så blodprov ska tas på måndag för gluten och laktos. Samt att vi ska utesluta laktos en månad nu på prov. 
    Känns skönt att de tog oss på allvar! Nu blir det bara lite omställning, med maten.

shit happens
  • Pia J

mja snön kom där ja... men va blött det blir.. . skitabra väder när man har hundar.. weiieeeh!

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***