• Pia J

***Hallsberg***

OOOOH jag säger bara USÖs handdusch... skulle vilja haft med en hem, hahhahaha!!

shit happens
  • Pia J

Nina amma jag ca 14 månader. Men inte helt då. De sista 2-3 månaderna fick hon morgon/kväll. Ronja amma jag 6 månader. Jag hade mjölk. Men hon bet och bet och BET hål i mig. Så jag hade inga bröstvårtor kvar...har tom ett litet ÄRR nu :-S
    Så då fick det vara nog faktiskt. Och då kan jag tillägga att hon fick sina första tänder tidigt, och började bitandet tidigt... skitungen :-P

shit happens
  • Pia J

Hanna- det är inte direkt proffisgt gjort av den BVC sskan skulle jag vilja säga.. DU är ju där med DITT barn, inte för att du är sköterska... nää gillar inte.

Men visst måste man stå på sig! Annars blir man lätt avvisad.. Det gäller att ta ton
    :-P

Idag så har jag fått massa arbeten utskrivna, ringt ett viktigt samtal.
    Känner mej så nöjd att jag tror jag ska käka lite lunch nu innan jag sätter mig i böckerna igen..eller inte i..men ja...

Marie- kunde ha blitt väldans torr gröt det

shit happens
  • Pia J

jag läser komvux, denna termin består utav datakörkortet, information och layout.

Nu ska jag hämta hem barn, och hem och panera firrar till kvällen.
    Stekt flundra, kokta potäter och remouladsås till kvällen. Gött det!

shit happens
  • Pia J

Hanna- hoppas han mår bättre snart!!

Tina- uääk halsböld... mindre kul! Hoppas du får OP då så du blir av med besvären!

Idag har min ischias varit gaaalen.. Ajjajaj. Men men bara å bita ihop.

shit happens
  • Pia J

ÄÄÄÄLSKAR förlossningar!!!

Nu ska jag bjuda min goe sambo på en lite mumsig mat. Barnen är matade och nattade. Så vi ska ha lite egentid på kvällskvisten.. å bara pösa i soffan

shit happens
  • Pia J

Tina- hoppas det ordnar sig för dig.

jag har "peppar,peppar" aldrig råkat ut för något jag upplever som dålig info,eller dåligt mottagande på varesig mvc,bvc eller vc.

Idag har jag varit med Nina till tandläkaren. Hon gick igenom med en stor ROS. Men som mamma så saknar hon en mjölkis -tandabissing i underkäken. Ärftligt, det gör mormor med
    Och hon var så duktig, och så fick hon välja leksak ur lådan. En JÄTTEfin rosa snurra

Men vi har haft en kinkig Ronja, så tempa henne, 38 å stigande.. jahapp.. ingen skola för mig imorrn. Undrar om det bara e feber som komma skall...

Nu ska jag snart veva ihop lite chili con carne, mums!

shit happens
  • Pia J

Anything for love- Meatloaf
    Bed of roses- Bon jovi
    think twice- celine dion
    november rain- guns´n roses
    when the children cries- white lion
    Imagine- Lennon

e nåra...

shit happens
  • Pia J

är hemma med Ronja idag, hon är fortfarande varm,  inte jättehög feber. Men snoret rinner som bara den på henne, uääk.

Jag sover som en kratta på nätterna, ischiasen gör så jag inte kan ligga hursom.. och på mage är ju tvärkört nu :-P

härligt väder idag!

shit happens
  • Pia J

oooh vill oxå!
    Men som sagt har man en bra kamera får man till ganska fina bilder själv! Det är kul att fotografera dessutom!

Var iväg och hämtade Nina nu, men henne fick vi inte se mycket av för hon skulle leka hos sin kompis Oskar längre ner på gatan.

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***