***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Vi kommer att tränga in oss i en 3a.. 2 vuxna å 2 hemmavarande barn + 1 varannan helg..
Största flickan får eget rum å dom 2 mindre delar.. vi får ha säng i v-rummet.
Det kommer bli trångt men det går.. Vi kommer söka större när båda har jobb, min sambo är a-lös för tillfället och jag ska försöka få något inom vården när f-dagarna går ut.
Så så ser det ut.. tror nog att det funkar.. hoppas jag iaf =)
Allt funkar.. 
Sommarblomman- I vilket område i vården söker du?
Minlie- Antar att dom inte kommer förbi med klänningen?
Bra att veta om vi ska hålla oss inne en stund till?!
Jo dom kommer. Han skulle hämta dom nu halv åtta. En viss dam missförstod tiden lite.. eller ja dom blev kvar där betydligt längre än vad hon trodde innan dom åkte.
Hoppas klänningen passar!
Sofie- var ligger lägenheten ni kommer bo i, heter gatan!? Så kan vi säga om det är centralt eller inte :-P Vi som är inbitna hallsbergare
Skolorna är bra här! Dagisen är också bra
jag har heller inte körkort, jag tar mej fram bra här (vi bor i Långängen) och som du säger-det mesta finns här i HBG ![]()
den närmaste skolan/dagisen är stocksäter och norrgården då
Jag bor på andra sidan bron.
Ja, Örebro och Kumla tåg går ju hela tiiden!....ehmm ja inte nu i detta väder då ![]()
haha nä nu e det kaos med tågen.. men har hört att det ska finnas nått som heter knuten? Äldreboende? Och det ska visst vara i närheten..
Hoppas att det blir Norrgården då för lillan.. men dom skulle höra av sig vart det fanns plats.. stocksätter, är det upp till 6an där el ända till 9an?