***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Åhh jösses vad ni skriver. Var inte inne på fl igår och fick nu läsa igenom 12 sidor för att komma ifatt! 
Börjar med att välkomna Sommarblomman till tråden
Idag är det underbart väder ute! Gick en promenad ner till Netto förut, sen passade jag på att leka isbrytare på garageuppfarten när jag kom hem så nu kan jag se lite asfalt! Wohoo, det var inte igår!
Det är så härligt när det börjar smälta lite ute, hörde hur det droppade överallt från huset förut
Solen värmer verkligen supermycket ute nu! Vi hade +9 grader på inglasade altanen förut när solen låg på så nu dröjer det inte så jättelänge till vi kan börja sitta där!
På fredag fyller pappa 50 år så då blir det storkalas! Annars är helgen lugn, precis som mina vardagar. Blir inte så mycket gjort med en liten bebis hemma ![]()
waersta - nope. sååå mycket bakar jag inte än eftersom jag får låna en maskin varje gång. =( då blir det inte att man gör annat än bullar...
MissV: Ja visst har det varit underbart väder! Soligt och varmt. Har varit ute hela förmiddagen och hade tänkt ut efter lillan sovit men passade på att fixa en massa när alla barn plus kompisar drog iväg på bio, bad och pulkaåkning. Det går i ett! Sjuts hit, fix hit. Men så ska det ju vara på loven! Sovmorgon varje dag och sen fullt ös
Tror inte dom klagar direkt!
Nu hålls jag med middagen, skalat massa potatis som räcker till att göra mos på också. Nellys favvo
Ikväll blir det potatis, fläsk och bruna bönor och några grönsaker till.
Nu ska jag återgå till lillan.. vi poppar barnvisor, dansar och fixar käket!
Måste bara tillägga att igår hjälpte mellantjejen mig med tacosen! Iförd simglasögon stod hon och hackade lök för att slippa tårarna.. haha en kul syn vill jag lova! ![]()
Donna: Bullar ÄR gott, så det räcker bra att vara en hejjare på sånna ![]()
Tina- syrra, sen vidare till BM
Och jaaa vilket mys väder!
Elin- du gör killer kladdkakemuffins mä *DREGLA*
Åh, muffins, kanske jag skulle baka en kväll. Det är ju jättegott! Muffins har jag inte misslyckats med, än.
Såg att Sveas har kondisbuffé på söndag, tänker åka dit med hela familjen och hänga på låset. Kanske kan hoppa över frukosten?
wow kondisbuffé, hur gott lät inte det?
Här blir det Kladdkaka till fikat!
Kondisbuffé var ett tag sedan, fint det...
Muffins är jag faktist också en jäkel på...kladdkakemuffins då...såklart.. ![]()
nu tycker jag vi pratar lite för mycket godsaker... tänk på att jag är GRAVID *snålvattnet rinner*
Imorrn blir det 30års fest!! Kulit!