• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • minlie

Loppis är absolut inga fel, man hitta riktigt coola saker och Navet har tidigare varit lite av en favorit! När det gäller prylar, krukor osv. Inte kläder och annat i tyg, sånt har jag svårt för men smaken är som baken

Kladdkaka är grymt gott, instämmer! Det älskar jag och gör det rätt ofta, eller ja kanske mer förut. Likaså äppelpaj, det älskar ungarna. Fast mer då man tar äppel från trädgården. Smarrigt är det iallafall!

Du kan kalla din man MAN Hanna.. inge avis alls En annan får hålla tillgod med fästman eller sambo

Nelly 07 ♥
  • sommarblomman82

Hejsan!

Jag heter Sofie och tänkte joina er i denna tråd..  Kommer nämligen flytta in till hallsberg den 1a maj.
    Så jag hoppas det går bra :)

• MinGu

Hej Hej Sofie! Välkommen till tråden!

Tina - haha, ja han är verkligen min man, det kändes helt galet att säga det i början men nu går det per automatik.. Det kanske blir bröllop för din del också en vacker dag (eller en dag i spöregn, det funkar också, jag har testat ).

♥♥ INGRID & GUSTAV - Mina För Evigt ♥♥
  • planerat09

Hanna- Jag fick reda på nyheten idag faktiskt att din kusin, min barndomsvän skulle ha barn.
    Riktigt skoj. Det var på tiden! {#lang_emotions_wink} Jag var först ut av oss barndomskompisar. Nu S Undra vem det blir sen?!{#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_wink} 

Tina- När kan du kolla efter dopklänningen?

• minlie

Kul med nytt folk i tråden! Välkommen!
    Så du ska flytta hit? Jobb, kärlek?

Hanna: haha jaaaa, tror vädret spelar mindre roll! Såååå svårt allt omkring. stort, litet, ute, inne, vart? när? haha. har fler drömbilder om hur jag vill ha det! Längtar tills den dagen! Måste bara få ordning på tankarna, planeringen.. alltså de största.

Nelly 07 ♥
  • MinGu

Ja, det är svinskoj att de ska ha en bebis, skittrist bara att de bor så långt bort... Men men, jag ska gosa ihjäl bebis när jag väl får chansen, den kommer att bli världens sötaste, efter mina barn då såklart...

• MinGu

Vår dag var alldeles perfekt, trots vädret och regnet höll upp, så gott som iallafall, under själva vigselakten, och det var ju trevligt eftersom vi var utomhus...

• sommarblomman82

MINLIE:
    Jag är egentligen uppifrån Umeå men min sambo har sina rötter här runtomkring =) Vi flyttade ner i sommras till Askersund (svinnersta), ut på landet men nu så har vi bestämt oss för att flytta in mot civilisationen.
    Blir så mycket enklare då för jag har inget körkort.

• Pia J

välkommen till tråden!!

jag gillar loppisar

shit happens
  • Waersta

Planerat: Jag tror barnen kommer ihåg speciella saker, sen vem det var som kom på det eller hur det var, det tror jag kvittar.

Ang Uffes så har jag bara varit där någon gång, mest för godisets skull. Loppis är inte min grej och jag tror inte jag varit där en enda lördag faktiskt..

Jag är nog som Dig Hanna, världelös på att baka. Kan inte baka bullar ensengång. Har försökt flera gånger.. morfar frågade vem man skulle döda med dem.. {#lang_emotions_dreamer} Stenhårda alltså. Tycker inte det är så kul heller iofs. Bakar om jag måste, till kalas och liknande. Gjorde en citrontarte för någon helg sen, den blev riktigt god, så än finns det hopp.
    Matlagning har jag en karl som är suverän på så det överlåter jag till honom.

Men jag är bra på massor av andra saker.

Välkommen Sofie!

Svar på tråden ***Hallsberg***