• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • MinGu

Vi ska hem till kompisar i Kumla ikväll. I övrigt är det inte mycket inplanerat i helgen, Magnus ska jobba, så det blit inga större utsvävningar.

♥♥ INGRID & GUSTAV - Mina För Evigt ♥♥
  • Waersta
    minlie skrev 2010-02-26 08:42:00 följande:
    Men ärligt, får man i sig SÅ mycket att buffé lönar sig? sötsaker är ju svårare att få ner mycket av! Matbuffé däremot.. är farligt Vad kostar det? Tider?Vad har ni för helgplaner?
    http://www.sveasbageri.se/

Jag äter hellre kondisbuffé än matbuffé!
  • MinGu
    minlie skrev 2010-02-26 08:53:20 följande:
    Hanna: Granny Smith-äpplen sug? Något du inte berättar? När jag var gravid så hade jag ett omättligt sug på fisk! Åt fisk flera gånger i veckan.. stackars mamma fick bjuda på fisklunch nästan varje dag  
    Haha! Nä, just Granny Smith-äpplen har alltid varit en favvo så det är lugnt på den fronten...
  • MinGu
    Waersta skrev 2010-02-26 08:58:05 följande:
    www.sveasbageri.se/Jag äter hellre kondisbuffé än matbuffé!
    Hellre matbuffé än kondisbuffé, jag håller med Tina där... Men kondisbuffé funkar ju också...
  • Waersta
    MinGu skrev 2010-02-26 09:00:15 följande:
    Hellre matbuffé än kondisbuffé, jag håller med Tina där... Men kondisbuffé funkar ju också...
    Tjaa.. barnen lär inte ha problem med att springa efteråt iaf..
  • MinGu
    Waersta skrev 2010-02-26 09:01:07 följande:
    Tjaa.. barnen lär inte ha problem med att springa efteråt iaf..
    Nä, troligen inte...

Nu blir jag ju hungrig, det bara snackas om en massa gott här... Får väl ta mig ett äpple..
  • Waersta
    MinGu skrev 2010-02-26 09:07:59 följande:
    Nä, troligen inte... Nu blir jag ju hungrig, det bara snackas om en massa gott här... Får väl ta mig ett äpple..
    Vi åt bajs igår, till Os förfäran, han sa mer än 10 gånger att han bara skojade när han sa att vi skulle äta bajs.

Vi började med älgbajs = köttbullar och sen blev det chokladpudding till efterrätt. O frågade säkert 10 gånger om det var bajs på riktigt och sen gick han omkring och sa "Det är inte bajs mamma, det är pudding." Som för att övertyga sig själv.

Gott va?!
  • minlie

Jag blir hungrig på matbuffé! mumma.. tror det är dax för lite frulle här, bara fått i mig kaffe, vilket var välbehövligt idag känns det som

Kondisbuffé skulle nog M och stora tjejerna gilla, riktiga godis råttor alla tre! Jag mår illa när jag äter för söta bakverk.. men låter iofs trevligt och SVEAS fika är smarrigt värre!

Nelly 07 ♥
  • minlie

Cooolt med Bajs till mat Bea! haha

Nelly 07 ♥
  • MinGu
    Waersta skrev 2010-02-26 09:11:30 följande:
    Vi åt bajs igår, till Os förfäran, han sa mer än 10 gånger att han bara skojade när han sa att vi skulle äta bajs.Vi började med älgbajs = köttbullar och sen blev det chokladpudding till efterrätt. O frågade säkert 10 gånger om det var bajs på riktigt och sen gick han omkring och sa "Det är inte bajs mamma, det är pudding." Som för att övertyga sig själv. Gott va?!
    Åh, underbart! Vi har också gått igenom en bajsperiod, men det var ett tag sedan. Ungarna snackade bara bajs bajs bajs bajs, så vi gjorde likadant... Svarade prutt och bajs på allt...

- Vad blir det för mat?
    - Bajs

osv... Det gick över rätt snart, inte lika kul att snacka bajs när vi också gjorde det...
Svar på tråden ***Hallsberg***