• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

jag klipper barnen på ängvaktarvägen 11.... haha
    Alltså hääär.
    Har inte gått iväg ännu till frissa ännu med dom..
    Jag själv har provat på diverse drop in, hårstudion,palatsen m.m

shit happens
  • minlie

Ja vi har klippt Cajsa på Palatset och där tog dom 320kr fast det är barn och då var det tom drop in!
    Beror väl på vad man vill lägga men till frissan måste man ju {#lang_emotions_dreamer} Och Nelly har varit där ett par gånger, 4 kanske sammanlagt och det har fungerat jätte bra. Vill vänja henne sen liten så dom vet hur det fungerar och att det inte är något läskigt. Sen att man får välja färg i luggen också.. gör ju det hela mycket roligt att gå till frisören

Nelly 07 ♥
  • minlie

Jag klippte Nelly innan, alltså luggen då. Men kände att jag hade svårt att få luggen uppklippt snyggt! Vill absolut inte ha luggen sådär "pott avklippt.. bara rakt av" finns inget värre så därför vart det till frissan. Sen springer man ju inte där så ofta när dom är små men Nelly har så lockigt hår också så är svårt klippa själv faktiskt

Nelly 07 ♥
  • minlie

Woho!! BIOTAJM, Shutter Island, ikväll. Och sen ringde mormor och morfar och ville låna Nelly tills imorgon så det blir både bio och en barnfri natt! {#lang_emotions_dreamer} Hon sprang runt och packade väskan förut när vi varit på öppna förskolan och lekt. Spännande att sova hos mormor och morfar. Sötisen! {#lang_emotions_heart}

Nelly 07 ♥
  • Pia J

Nej Ninas hår är ingen lek att klippa, med tanke på att hon är lockig..

Ronja klipper jag med lugg, och tycker inte det blir den där raka linjen du menar på. Men med henne är det mer svårt att få henne vara stilla

Kul med bio!!

shit happens
  • planerat09

Tina- Ok två stora kylskåp. Det låter ju kanon! Ska ringa och höra för säkerhets skull. Mycket kylplats behövs när det är så många som ska käka.
    Jo det är jätte mysigt där ute. Tyvärr är deras församlingshem i det minsta laget, men vi får tränga ihop oss. Tv hade dom inte tyvärr. Så vi får ta med oss en istället. Går det med!

Klippa sig i Hallsberg gör vi inte. Sambon klipper sig i Kista i Stockholm och jag klipper mig hos barnens faster. {#lang_emotions_wink} Men ska väl ta tag i och boka tid hos frissan också. Eftersom jag vill klippa av mig håret. (mot mycket protester hemifrån){#lang_emotions_wink}

• planerat09

Morrn!

Någon som vet när apoteket (nej förlåt..kronans droghandel) öppnar?

Gaahh min Bamyl är slut. Måste ha NUU!!

• Waersta
    planerat09 skrev 2010-03-03 08:18:21 följande:
    Morrn!Någon som vet när apoteket (nej förlåt..kronans droghandel) öppnar?Gaahh min Bamyl är slut. Måste ha NUU!!
    10.00, har de öppnat förut väl?
  • Pia J

ja 10, har jag oxå för mig.

Solen skiiiiiner idag igen

shit happens
  • planerat09

oki. Jag har ingen aning när de öppnar. Eftersom man aldrig haft panik efter läkemedel som jag har nu.
    Har haft sån skallebank nu i några dagar, så nu får det vara nog! Måste få min bamyl så ska det gå över på si så där 20 minuter.
    Låter som att jag vore värsta tablettmissbrukaren.. haha.. Men nej nej.. Det är jag inte kan jag säga. Jag försöker hålla mig så långt borta från tabletter och medicin överhuvudtaget så länge det går, men nu går det inte längre. Såg att just Bamylen var slut i medicinskåpet. Det är det ända som hjälper mot huvudvärken.

Svar på tråden ***Hallsberg***